třináct

1.1K 28 2
                                    

             „Pojď ke mně" usmál se, když viděl, že se celá klepu. Koukali jsme na horor. Klasika, klepala jsem se strachy. Nějak jsem se k Dominikovi doplazila. Vzal deku, která ležela na gauči a schoval nás pod ní.
             „Víno?" kývla jsem. Je tu tak čtyři hodiny a už je tu jak doma. Přinesl dvě sklenky a jednu flašku mého oblíbeného Veltína. „Na co?" zeptala jsem se a skleničku zvedla. Přemýšlel. „Na tebe babe", to ~babe~, ah. „Ne, na nás" usmála jsem se a připili jsme si. Seděli jsme na gauči a sledovali film. Ucítila jsem tlak na levém stehni. Věděla jsem moc dobře co to je. Jeho ruka. Zase ten pocit, ty motýli. Koukla jsem se na něj. Nechtěla jsem zůstat bez reakce, aby ho to třeba nemrzelo. Ušklíbl se a podíval se na mě. Viděla jsem do jeho očí, byla tam taková prázdnota.
            „Nechci ti zlomit srdce" vypadlo z něj po chvilce vzájemného zírání do očí. „Prosim?" nejdřív jsem mluvila a pak přemýšlela. Chyba. Velká chyba. „Nechci ti ublížit, nejsem dobrý do vztahu". My čte myšlenky ne? „A není to jedno?" Ušklíbl se, čemuž jsem se musela usmát. „Babe, není. Vážně ti nechci ublížit, nechci aby si se trápila víš". Kde se tohle v něm bere, když byl takový jaký říkal? Holky jak kus hadru. Kde to je? „Myslím si, že to za to stojí" mrkla jsem a přilepila jsem se mu na rty. Nezaváhal a začal spolupracovat. Kdybych měla ty nohy v pořádku, už by jsme byli oba bez oblečení.
              Ležela jsem na zádech, přilepená na jeho rtech. Nakláněl se nade mnou a jeho levou ruku měl na mé tváři. Přestal se věnovat mým rtům. Začal obdarovávat můj krk jemnými polibky, přitom jeho volná ruka spočinula na mém boku. Zachvěla jsem se a zaklonila jemně hlavu, aby měl lepší přístup. Na krku se mi objevili flíčky. Usmál se nad tím. „Nee, Dominikuu!" než jsem stihla mu vynadat umlčil mě polibkem. Moje triko se rázem ocitlo na druhé straně gauče. Jak? To ani já sama nevím.

~vynahrazuji těch deset dní
Karey🦋

NEPŘÍJEMNÉ SEZNÁMENÍ/ Nik Tendo...M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat