sedm

1.2K 36 1
                                    

~Pohled Karolíny~
            Vzbudila mě sestřička, kvůli večeři. „Děkuji" odešla a já se chtěla natáhnout pro mobil, jenže mi nedošlo že to jde těžko. Nějak jsem mobil chytla a s nim i papírek. Jujky, milé. ~Mám tě rád, nezapomeň~ moc hezké. Zapla jsem mobil. A volala mámě. „Božemuj Kájo?!" rozbrečela se. Nikdo nechce slyšet svoji mámu brečet. „Mami klid, jsem v pořádku, jen musím chodit na rehabilitace kvůli těm nohoum. Nemuzu s nima hýbat, ochrnula jsem, ale možná jen dočasně" byla šťastná, vážně šťastná a já taky. „Řekla si někomu co se stalo?", „kromě rodiny ne" slyšela jsem mezi vzlyky. Volali jsme tak do osmi. Chvilinku.
             Zapla jsem IG, miliarda zpráv a oznámení. Snap? O tom ani nemluvím. Twitter ještě horší. Jezis všichni ze skupiny ze střední se ptaj co mi je. Ale ze všeho první jsem napsala Dominikovi.
@kaji_herrmanova
~Je to divný, ale taky tě mám ráda
Ihned si to zobrazil.
@goldcigo
~Promiň že jsem odešel, ale už mě vyháněli
@kaji_herrmanova
~V pořádku, ty plyšáci jsou od tebe?
@goldcigo
~Ode mě je ten medvěd a od Jakuba je ta chobotnice
Jakej Jakub? Jo tenhle, už vim. Ale museli mi poradit fotky no
@kaji_herrmanova
~Děkuju ti a poděkuj za mě Kubovi
@goldcigo
~Zavolej na FaceTime a podekuj mu sama
Zavolala jsem Dominikovi na FaceTime. „Ahojkyy" jsem ráda že je tu semnou, že  se na mě nevykašlal i po těch měsících. Ještě k tomu úplně cizí holka. „Čauko, hej Jakube Kája" přišel k Jakubovi. „Ahoj" pozdravil a zvedl ruku na pozdrav. „Ahoj, dekuju za plyšáka" usmála jsem se a kameru otočila na chobotničku. „No nemáš za co" chvilku jsme spolu kecali. Zývla jsem. „Asi už půjdu spinkat" usmála jsem se a on se na oplátku usmál se tak sladce. „Nikam nejdeš, když už ses mi probrala z transu, tak si zase usla, vzbudila a zase spat? Neee" převlékla jsem si triko, Dominik byl už taky v posteli. Opřela jsem mobil o lůžko abych ho nemusela držet. Lehla jsem si na bok a zavřela oči. „Dobrou noc Dominiku", „Dobrou noc princezno". Chvilku počkal. „Mám tě rád, víc než myslíš" po chvilince jsem upadla do říše snů. Vzbudila jsem se asi ve tři ráno. Dominik měl opřený telefon tak aby byl vidět na kameře. Screenshot. Já si nemohla pomoct, je tak roztomilý. Spokojeně spinká. Vedle na stolku ležela sklenička s vodou, napila jsem se a zase upadla do říše snů.

Tak jak se vám to zatím líbí?
~Karey

NEPŘÍJEMNÉ SEZNÁMENÍ/ Nik Tendo...M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat