čtrnáct

1K 32 1
                                    

Jeho ruce lemovaly mé boky. „Dominiku já nemůžu, nejde to...Nevím jak". Podíval se na mě smutně. „Neřík-" nedořekl to. „Nikdo neříkal že spolu musíme spát, jen si užívej to, že spolu můžem být" zase se ocitl nade mnou. Očividně ho to baví. Spojil naše rty. Užívala jsem si to. Nikdy jsem tohle necítila. Bylo to pro mě něco nového. „Mám takový zvláštní pocit" vyhrkla jsem mezi polibky. „Ty víš jak to zkazit..." vypadal smutně, ale jsem si jistá, že byl v klidu. „Jaký pocit?" no najednou se zajímá. „Divný pocit v podbřišku...Nikdy jsem to necítila, nevím co to je..." sklopila jsem zrak k jeho hrudi. On nemá triko. Jak sakra? Přiblížil se k mému uchu. „Láska" zašeptal. Proběhl mi celým tělem mráz a já se zachvěla.
Ležím mu na hrudi a zkoumám každičký milimetr. Ty tetování? Jsem šťasná a zamilovaná?
~Pohled Dominika~
Spadl jsem do toho. Co mě na ní tak přitahuje? Je tak nevinná, možná to. Nechci ale aby si myslela, že s ní trávím čas jen kvůli tomu, že je na vozíčku. To co řekla, dostalo mě to na kolena. Nechci jí ublížit, nechci ji zranit, protože vím jaký jsem. Neudržim to, vidím holku a nemyslim na nic než na postel. Držím se, zatím. Jsem v tom až po uši a ona taky, mysli si, jak dobře to schovává, ale předemnou? Marný.
Zkoumá mé tetování. „Tetování by ti slušelo" usmál jsem se a ona zavedla hlavu ke mně. „To není nic pro mě", to je ta nevinnost o které jsem mluvil. Taková nezkušená a zamilovaná.
~Pohled Karolíny~
„Asi tu přespíš že?" kývl a letmo mi dal pusu do vlasů. Bylo jedenáct a já byla KO, furt jen spim. „Dobrou noc, Dominiku" naklonil se ke mně a políbil mě. „Dobrou noc babe" usmál se a zachumlal nás do peřiny. Objal mě okolo pasu a rukou mě hladil po stehnu. „Neprovokuj" uchechtla jsem se. „Jinak?" teď se uchechtl on.

~tady máte další díl. Jaký máte zatím názor? Jak si myslíte že to bude pokračovat?
Karey🦋

NEPŘÍJEMNÉ SEZNÁMENÍ/ Nik Tendo...M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat