„No když jsi mi nedávala furt vedět jak na tom jsi, tak jsem zavolala Dominikovi. Mám na něj číslo kvůli tomu jak si ležela v nemocnici" kývla jsem. „Jo taak", „no a pak jsem mu řekla že by jste se k sobě hodili," proč máma vždy řekne všechno na plno? Mám to po ní, vždy jsem upřímná, nedokážu říct někomu, že mu to sluší, ikdyž nesluší. „Říkal že je to ode mě hezký, ale že by to nefungovalo. Máte rozdílný životy, ale víš ty co? Jsem ráda, možná by vám to slušelo, ale není to člověk, kterej by měl vychovávat děti". Vážně jí jde jen o jedno? O moje děti? Já nechci děti, ne že bych je neměla ráda, jen je nechci mít doma. „Nechci děti" kývla, ale já věděla, že ji to štve.
@goldcigo
~Budeš moct večer volat?
~Já jen že jsi říkala, že tam budeš mít mamku
~Chybíš mi❤️
Nad jeho zprávama jsem se musela pousmát. „Káťa mi to řekla" začala. Já to věděla, hlavně že jsem ji řekla ať to neříká. Potvora. „Nevím co by ti měla říct?" zasmála jsem se. „Co mezi tebou a Dominikem je?" ona si nedá pokoj že? „Jen kamarádská pusa" zachovala jsem klidnou hlavu, protože znám mámu a ta by to hned hrotila.
„Měj se!" zavřela jsem za mamkou dveře a na vozíku si to dojela do obýváku, kde jsem si sedla na gauč a vytočila Dominika. „Ahoj babe, zapni FaceTime" a já tak udělala. „Ahoj" oplatila jsme mu pozdrav a v tu chvíli jsem zjistila kolik je, teprve osm? Měla jsem strašně moc energie. „Jak je na tour?", „bylo by lépe, kdyby jsi tu byla semnou" usmál se. Je tak sladkej. „Neříkám nic, klidně bych tam s váma byla" přistoupila jsem na jeho hru, kterou jsem ale myslela smrtelně vážně. Chtěla jsem se odvázat. Celej život jsem nevinná. Nic jsem pomalu nezažila a když mám tu možnost, stane se tohle.
Od devíti do jedenácti měl show. Já jsem koukala na telku a hned po show mi zase volal. Prokecali jsme dost času. Nasmáli se a mně dokonce ukápla i slza z toho jak jsem se smála. „Ale prosimtě, nemůžeš říct, že nemáš krásnej život" zasmál se, když mi odpovídal na mou větu ~Nemám tak krásný život jako ty~. On žije a já jen přežívám.~mám v plánu vydávat další knížku, měli byste zájem? Bude to promyšlenější kniha a budou delší kapitoly
Ve 14:30 vydávám✨
Karey🦋
ČTEŠ
NEPŘÍJEMNÉ SEZNÁMENÍ/ Nik Tendo...M+
FanficNení dobré si na bedra brát víc, než unesete. Únava, stres a všechno okolo dokáže způsobit hodně ošklivé dopravní autonehody, i když z toho vyvázla ještě dobře. Jeho trpělivost je dovedla až tam, kde byli. Všechno se zdálo být dokonalé - né zdálo, o...