•3•

1.3K 66 51
                                    

- Może będziecie razem - zaśmiała się Adrianna.

- Jesteś głupia - odpowiedziałam jej.

- Nie podoba ci się on?

- Kiedyś tak, dzisiaj traktuję go jak zwykłego człowieka.

- Powiem ci, że przez te zdjęcie jak wchodzicie do kina, jeszcze bardziej się wybiliście. No wiesz ta audycja i to jak był dla ciebie chamski, a później, co? Wchodzą razem pod rękę do kina.

- No nie pod rękę.

- Ale to tak wygląda, sama spójrz.

Przytknęła mi telefon do twarzy. Widziałam te zdjęcie już chyba milionowy raz. Nic szczególnego.

- Och daj już spokój... - powiedziałam.

Zeszłam z łóżka, podeszłam do szafki gdzie trzymam piżamy i ręczniki.

- Idę się kąpać, zaraz wrócę. Nie bierz mojego telefonu - przestrzegłam ją.

- Przecież i tak nie znam hasła - odpowiedziała nie odrywając wzroku od swojego telefonu.

***

Gdy wróciłam, zobaczyłam wiadomość od Janka. Napisał: Do zobaczenia w piątek, cześć. Adrianna znała hasło do mojego telefonu i napisała do Janka.

- Co ty zrobiłaś?! - Szybko weszłam w konwersację z Jankiem.

- Umówiłam cię z nim, nie musisz dziękować.

- Dziękować? Powinnaś w łeb ode mnie oberwać! Ty myślisz, że ja pojadę teraz do Krakowa? Myślisz, że rodzice mnie puszczą? Poza tym, nie chcę tego spotkania.

- To odwołaj je.

- Tak i zrobie z siebie idiotkę.

- Więc nie masz wyboru, musisz na nie iść.

- Albo powiem, że mam taką przyjaciółeczkę, która bawiła się moim telefonem - popatrzyłam na nią z wyrzutem.

- Nie przesadzaj, wiem, że chcesz iść na to spotkanie, mnie nie oszukasz - popatrzyła się na mnie.

Jej wyraz wzroku sprawił, że poczerwieniały mi policzku, na co ona się roześmiała.

- Wiedziałam! Hahah, on ci się podoba! - Zaczęła krzyczeć na mój cały dom.

- No jeszcze głośniej się drzyj, uspokój się. Nie podoba mi się on. Jesteśmy tylko przyjaciółmi, poza tym ja mam szesnaście lat a on dwadzieścia cztery. To ze sobą nie współgra.

- Wiek to tylko liczba. - Stwierdziła i podeszła do stolika napić się coli.

- Poszukam sobie kogoś w swoim wieku.

- Jak chcesz, moim zdaniem i tak zmienisz zdanie.

- Sugerujesz, że będę w friendzone?

- Dlaczego od razu w friendzone, może odwzajemnicie swoje uczucia.

- Nie dzięki, znalazłaś ten serial?

- Tak, patrz - na telewizorze włączyła pierwszy odcinek Outlandera.

- Outlander? Serio? Wiesz ile razy go już oglądałam? Znam go na pamięć.

- O jeju, no to ty lubisz te kryminały, co powiesz na Peaky Blinders?

- Świetnie, miałam go oglądać.

- Odpisz Jankowi - powiedziała włączając pierwszy odcinek kryminału.

Nic jej nie odpowiedziałam.

Nic jej nie odpowiedziałam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Nietypowa| Jan-Rapowanie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz