1. Yeni başlangıç

5.2K 231 87
                                    

Herkese merhaba✋
Burada okuyacağınız her kelime belki sizi oralara sürükleyecek sanki her biriniz bir karakteri kendinizmişsiniz gibi hayal edeceksiniz. (Edebilirisiniz🤗 bende bazı okuduğum hikâyelerde karakterlerin yerine sanki ben yaşıyormuşum gibi okuyorum) Tabi böyle düşünmek istemeyen de olabilir,bu çok doğal. Herkes istediği gibi özgürce davranabilir bu sayfalarda lakin bir seviyeye kadar ki bunu hepinizin bildiğine eminim😉) Çok uzattım hemen hikayeye geçebiliriz hazır mısınız hücum yapmaya. Evet dediğinizi duyuyorum,haydi o zaman başlayalım.👓
&&&&&&&&&&&

Multimedya:You Broke Me First

Multimedya:You Broke Me First

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar♡

Herkesin kendisine ait bir yuvası olmuştur. Kendisine ait hissettiği bir işi ya da 'Sevdiğim adam' diyebildiği biri olmuştur. Evet hepsinin toplamında; mutlu, huzurlu, umutlu akla gelebilecek en güzel düşüncelerin toplamıydı saydıklarım. Daha iki hafta öncesine kadar bende böyle düşünen biriydim.

Daha sonra 'Sevdiğim adam' diye adlandırdığım x kişisi sayesinde öyle olmadığını öğrendim. Daha sonra kendime ait hissettiğim işimin bana ait olmadığını ve yuvam diye kollarımı açtığım şehrin aslında yuvam olmadığını öğrendim. Hiçbiri bana ait değillermiş. Kendimi bir aptal gibi kaptırmışım sahte mutluluğa.

Yaşadığım olaylar beni eski saf, eski naif kız olduğum zamanlarımı ebediyen kapatmamı sağlamıştı.

Şimdi yere daha sağlam basmayı şu geçen bir hafta sürecinde az da olsa öğrenebilmiştim. İlerleyen zamanlarda sağlam durmayı daha çok öğrenip yere daha da sağlam basacağıma kendime söz veriyorum. Herkese ve her şeye karşı. Şimdi ise bunu kanıtlarcasına bavullarımı hazırlamış kendime benim hazırlayacağım benim düzenini kuracağım ülkeye gidiyorum.

Alaska'ya.

Bir hafta önce bilgisayarımın başına geçmiş kendimi hangi ülke de bulabilirim, neresi bana iyi gelir diye bakındığım zaman bulmuştum Alaska'yı. Gerçi bu şehre geldiğimde de benim dediğim hiçbir şeyin benim olmaması yüzünden oranın da bana ait olmayacağının bilincindeyim. Ama orada kendime ait bir şehir kuracaktım. Öyle kocaman bir şehir değil. İçinde sadece benim olduğum sessiz sakin bir yaşam. Belki hep çok istediğim ama eski yaşamım da yaşanan durumlar nedeni ile alamadığım bir köpek alırdım, kim bilir.

'Sayın yolcularımız Alaska, İngiltere, Almanya için uçaklarımız için son beş dakika'

Evet işte zaman da geldi. Derin bir nefes 'hıııım' evet işte böyle. İki büyük, iki küçük bavul iki sırt çantası ile dikkatle yürüyerek bantlardan geçip uçuş alanına vardım. Bavullarımı görevliye verdikten sonra uçağa binerek gösterilen yere oturdum. Yanımda duran küçük camdan dışarı baktım. Çünkü buraya son kez bakacak ardından geriye bakmayıp önüme bakacaktım.

Dolunayın Sihri {Düzenlenecek}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin