12. Kuzey Bölgesi

1.8K 127 24
                                    


Multi-medya: Lana Del Rey_Cherry

Multi-medya: Lana Del Rey_Cherry

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar ♡

İnsan sevdiğinin yokluğuna zamanla alışır da yanı başında acı çekip çekmediğini bile bilmeden durmak, işte buna nasıl alışırdı insan?

Alışmak kolay mıydı?

İyi de alışmak istemiyorsam! Hep yanımda dursun istiyorsam. İstiyordum! Çok istiyordum. Ve onsuzluk nasıldır bilmiyorum. Bunun yaşanmasını hiç istemiyorum. O, şuan her gece huzurla sarıldığım yastığıma uzanmış ormanlarını benden gizleyerek uyuyordu. Uyuyordu biliyorum. Birazdan uyanacak ve bana 'Meleğim' diye seslenecek.

"Arya, Keith geldi."

Yaşlı gözlerimi Alessi'nin sesi ile arkama çevirdim. İlk Alessa'ya baktım ardından yanında duran siyah pelerinli adama baktım. Yüzünü göremiyordum. Pelerin yüzünü saklıyordu. Tekrar Alessi' ye baktım. O da yanında ki adama 'Gir Keith' demişti. Dean'ın yanından kalktım. Benim kalkmam ile Keith de az önce oturduğum yere geçmiş Dean ile ilgilenmeye başlamıştı. Alessi kapıda durmaktan vazgeçerek yanıma yaklaşarak solum da durdu ve benimle beraber Dean'a bakmaya başladı. Keith dedikleri adam sessizce bir süre Dean'ı incelemişti. Sessizlik beni daha çok korkutuyordu.

Öylece sessizlik içinde saymadığım dakikalarca bekledim. Bekleyişim Keith'in ayağa kalması ve ona bir adım atıp ne olduğunu sormam ile dakikaların sessizliğini bozdum.

"O iyi mi? Lütfen bana doğruyu söyle."

Benim sorumun üzerine Eldonlar da içeri girmiş benimle beraber Keith'in cevabını bekliyorlardı. Ama Keith cevap vermek yerine yüzünü kapatan pelerini kaldırdı. İlk dikkatimi çeken parlak sarı saçları olmuştu. Daha sonra simsiyah gözleri. Hayatımda hiç siyah renginde göz görmemiştim. Hatta yaşlı birini beklediğim için adam demiştim başta ama aksine yaşlı olamayacak kadar genç biriydi.

Keith onu incelememden rahatsız olduğunu kaşlarını çatarak belli ettiğinde gözlerimi kaçırdım. Ama beklemediğim anda Keith bana yaklaşarak önümde durdu. Ne olduğunu anlamadığım için onun gibi bende kaşlarımı çatarak baktım.

"Bakmama müsaade edin."

Ne dediğini anlamasam da kafamı sallayarak onu onayladım. Ellerini kafamın iki yanından tutarak bir adım atarak yaklaştı. Onun bu yaklaşımı beni oldukça rahatsız etmişti. Ama o bunu umursamıyor gözlerimin içine bakmaya devam ediyordu. Dean'dan başkasının bu kadar yakınımda olması ve gözlerimin içine sanki beni okuyor gibi bakması çok rahatsız ediciydi. Hele ki sevdiğim adam iki metre uzaklıkta her şeyden habersiz uyurken bu yakınlık yanlıştı. Lakin adam işini yapıyordu biliyorum ama benimle ne alakası vardı bu durumun onu bilmiyordum. Benimle beraber Eldon diğerleri de Keith denen adımın yaptıklarını gözlemliyorlardı.

Dolunayın Sihri {Düzenlenecek}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin