3. Beyazların Arasında

2.7K 215 45
                                    

Keyifli Okumalar♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Keyifli Okumalar♡

Kısa bir süre de olsa herkesten, her şeyden uzaklaşmak hem ruhuma hem de bedenime iyi gelmişti. Kısa sürede istediğime ulaşmış kendi küçük şehrimi kurmuştum.

Havası biraz soğuk olsa da bir şeyleri düşünmemek beni mutlu ediyor bu da içimin sıcacık olmasını sağlıyordu. Ben mutluysam gerisi önemli değildi. Şimdi de mutluydum. Mutlu olmama engel olan hiçbir şey yoktu burada.

Güneşin doğmasıyla beraber sabah erkenden kalkmış ve ilk işim telefonumu açmak olmuştu. Bir sürü arama, mesaj, bildirim,yüzlercesi vardı. İlk annemi aradım daha sonra arkadaşlarımı aradım. Hepsine iyi olduğumu zor ikna edebildim. Şuan için nerede olduğumu kimseye söylemedim. Çünkü benim iki çatlak olan arkadaşım hemen yanıma damlarlardı. Belki ilerleyen zamanlarda söyleyebilirdim ama şimdi daha yeni yalnızlıkta mutlu olmaya başlıyordum. Yerimi söylememeye karşılık her gün arayacağımı ve gruptan konuşacağımızın sözünü vermiştim.

Onu da vermeseydim kesinlikle bana kırılırlardı.Ve benim şuan isteyeceğim en son şeydir onların bana kırgın olmaları.

Herkes ile konuştuktan sonra mutfağa indim. Uzun zaman sonra ilk defa kendime mükellef bir masa kurup afiyetle yedim. Masayı toplarken televizyondan son ses müzik açtım. Bir yandan dans ediyor bir yandan bende şarkıya eşlik ediyordum.

Bu kimsenin olmadığı yerde beni kimseler duyamaz, göremezdi. Bu yüzden özgürce hareket edebiliyordum. Kendimi hiç olmadığım kadar özgür hissediyordum. Burası şimdiden ruhuma iyi gelmişti.

Evin gözüken dağınıklığını topladıktan sonra dünden kalan çalışmama geri döndüm. Birçok kelime yazıp siliyordum. Bir türlü doğru kelimeyi bulamıyordum. O doğru kelimeyi düşüne düşüne günü yarılamıştım bile. Böyle olmayacaktı. Mutfağa giderek kendime kahve hazırladım. Televizyonda çalan hareketli müziği değiştirip daha sakin müzik ile değiştirdim.

Camın önünde gözüme armut koltuklar çarptığında bu sefer o köşede yazmaya karar verdim. Eşyalarımı alarak camın oraya geçtim. Yerde hafif yükseklikte masa da vardı. Eşyalarımı onun üzerine koydum. Ve kahvemle beraber bende geçip oturdum. Ama burada da zaman hızlı geçmişti ve ben hala bir kelime bile bulamamıştım. Bu yüzden yazma işine ara verip diğer işime odaklandım.

Şirket yeni bir kitap yollamıştı. Kitabı okuyup onaylamam ve hatalarını düzletmem gerektiğini söylemişlerdi. Bende açıp okumaya başladım. Hatalı olan bölgeleri not aldım.

Belim de hissettiğim sızı ile oturduğum yerde gerinme hareketleri yaparak az da olsa acıyı indirgemeye çalıştım. Gözlerimi duvarda ki saate çevirdiğimde yediye geldiğini görmüştüm. Geç olduğunu görmem midemin hareketlenmesine sebep olmuştu. Yerden zorla da olsa kalkarak mutfağa geçtim. Ara sıra belime acı vursa da orayı düşünmemeye çalışıyordum.

Dolunayın Sihri {Düzenlenecek}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin