Multimedya:Semicen-Geçmiyor Zaman
Keyifli okumalar♡
On iki saatte Alaska'ya gitmiş on iki saate tekrar Türkiye'ye dönmüştüm. Gidişim de full uyumuştum geri dönüşümde ise bir gram uyku girmemişti gözüme. Hata mı yapmıştım geri dönerek? Diye sürekli düşünmüştüm. Sonunda ise geri dönmemin bize daha iyi geleceğine karar vermiştim. Ama bu şimdiden Deanı özlemediğim anlamına gelmez, çünkü çok özlemiştim.
Yaşadığım olayları sindirmem gerekiyordu. Bir anda gitmeye karar vermiştim. Benim dahi aklımda yoktu. Ama kararımı vermiştim. Türkiye'ye geri dönmüştüm. Fakat bir zaman sonra Deana, bize geri dönecektim. Gelişimi kimseye söylememiştim. Kızlar ile ortak kaldığımız eve gidecek ve sürpriz yapacaktım. Şimdi ise Havaalanından taksiye binmiş adresi vererek arkama yaslanmış dışarıyı izliyorum.
Özlemiştim ülkemi, havasını,insanını, güzelliklerini...
Ama hala eskisi gibi kendime ait hissetmiyordum bu şehri. Ben Alaska'da kendimi bulmuş, bana ait kılmıştım.
"Abla geldik." Diye seslenen taksici ile daldığım düşüncelerden ayrıldım.
Tutan miktarı ödedikten sonra bagajdan benimle beraber gelen bavulumu alarak bahçe kapsından girdim. Üç basamağı da çıktıktan sonra demir kapıyı açarak içeri girdim. Sağ tarafa dönerek asansöre bindim. Üç numaraya basarak asansörün yukarı çıkış sesini dinledim. Şuana kadar gördüğüm her yer bıraktığım gibiydi. 'Ding.' Sesi geldiğinde asansörün kapısını ittirip bavulumu da peşimden sürükleyerek çıktım. Evet işte sonunda gittiğim ama şimdi geldiğim yere dönmüştüm. Deana da demiştim 'Gitmek için gelmek gerekiyor' diye. Şimdi buradan gitmiş tekrar geri gelmiştim.
Anahtarımı çıkarmak ile uğraşmak istemedim. Kapının ziline basıp açacak kişinin kim olduğunu beklemeye başladım. 'Geldimm...' Diye içeriden bağıran Derin'in sesi gelmişti ve peşinden kapıyı açma sesi. Derin kapıyı açtığında kıpırdayamamıştı. Şok olmuştu. Bir anda karşısında belirmem kızı olduğu yere sabitlemişti. Bende ona uyarak sesimi çıkarmadan beklemeye başladım.
"Derin kim gelmiş?" Diye seslenerek gelen Selen de kapıda beni görmüş o da Derin gibi donup kalmıştı.
Bir kaç dakika ayakta konuşmadan kıpırdamadan durduk. Ama artık hareket etmem gerekiyordu."Beni içeriye almayacak mısınız?" Diye konuştum.
Selen kafasını iki yanına sallayarak "Kızım senin burada ne işin var?" Diye sesine yansıyan şaşkınlık ile konuşmuştu.
"Özleyemez miyim?" Dedim."Hem gelemez miyim canım? Özledim geldim. Ayakta mı kalacağız böyle yoksa annemlere mi geçeyim?" Diye devam ettim.
"Saçmalama ya şaşırdık seni karşımızda görünce geç içeri. Derin sende şoktan çıkta içeri girelim." Diyerek kolumdan tutup içeriye çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunayın Sihri {Düzenlenecek}
FantasíaYeni bir macera yeni bir kurguya hepiniz hoş geldiniz. Bu kitapta aşkla karşılacaksınız. Olaylarla karşılacaksınız. Hüzün ile mutlulukla karşılaşacaksınız. Bazen bir veda ile bazen de kavuşmalar ile karşılacaksınız. Keyifli okumalar ♡ *Kesit* "Sayı...