25.Ummadık An

728 57 67
                                    

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Arya güzelim." 

Kulağımda yankılanan Dean'ın sesi ile yavaşça gözlerimi açtım. İlk başta bulanık gören gözlerim saniyeler sonra düzeldiğinde neredeyse burun buruna geldiğim Deanı gördüm. Onun bu kadar yakınlığına tebessüm edip başımı bir santim de ben uzattığımda dudaklarımız birbirine sürtünmüştü. Benim hareketime karşılık Dean da dudaklarımın üzerinden gülmüş öpüşünü derinleştirmişti. Ellerimi ensesine çıkarttım ve ne kadar daha yakınlaşabilirse o kadar yakınlaşmasına neden oldum. Benim her hareketime karşılık Dean da bir adım geliyordu. Deanın elleri uyurken açılan tişörtümün içine yavaşça yukarı doğru çıktığında tüylerimin diken diken olduğunu hissediyordum.

Elleri yukarı çıktıkça tişörtümün geri kalanı da yukarıya çıkıyordu. Göğüsümün oraya kadar çıkan tişörtümü bir çırpıda başımdan çıkardığında sadece iç çamaşırım ile kalmıştım.

Bu anı sanki ilk defa yaşıyormuş gibi hissetmem normal miydi?

Denın dudaklarını boynumda hissettiğim de sertçe yutkundum. Her ne kadar rahat hareket etmeye çalışsam da olmuyordu. Bu yüzden kendimi Deanın ellerine teslim etmiştim. Deanın dudakları boynumdan usulca aşağı indiğinde tırnaklarım da Deanın sırtına yapışmıştı. Hareketime karşılık Deanın dudaklarını sol göğüsümü kaplamıştı. Islak dudaklarının tenimde izler bırakarak ilerlemesini izliyordum. 

Aklıma bir anda evde yalnız olmadığımız, her an birilerinin odaya dalabileceği geldiğinde hemen kendimi Deandan uzaklaştırdığım da Deanın gözleri anında gözlerimi bulmuş ne olduğunu sorgulamaya başlamıştı ama konuşmasına izin vermeden hemen aklıma geleni söyledim.

"Dean herkes içeride her an biri odaya dalabilir?." Dediğim de Dean konuşmamı bitmemi beklemiş ve konuşmam bittiğin de alttan alttan bakmış ve muzip bakışları ile kalbimi hızlandırarak 

"Sence evde biri olsa ben bu kadar rahat hareket edebilir miyim güzelim?. Hele ki evde Eldon gibi zevzek varken." Dediğinde ona hak vermiştim. Eldonun çoktan bu saate kadar odaya dalmamış olması mucizeydi. Ama nereye gitmiş olabilirler ki.

"İyi de hepsi nereye gitti ki sabah sabah?." Diye sordum.

Dean dudaklarını tekrar boynuma getirmiş ve öperek konuşmuştu.

"Eldonun hakkından Selen geldiği için sabah Selene dışarda kahvaltı yapabileceklerini söylemiş olabilirim." Diyerek gülmüştü.

Onun bu tatlı tatlı gülmesine karşılık bende ona gülmüştüm.

"Sen çok fenasın biliyorsun değil mi?." Diyerek gülmüştüm.

"Biliyorum güzelim, ama izin verirsen daha da fena olduğumu göstermek istiyorum." Dediğinde hafifçe gülmüş onun bana yaptığı gibi bende dudaklarımı onun boynuna yaklaştırıp öptükten sonra kulağına fısıldayarak

Dolunayın Sihri {Düzenlenecek}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin