6•

137 4 4
                                    

Bu bizim masalımız
Hem gerçek hem rüya.
***

Şans yüzüme bir kere vurmuştu. Ben bunun boşa gitmesini istemiyorum. Sonuna kadar kullanacağım.

Siyah gözlerine tekrardan baktım. Etkisi bütün vücudumu kaplanmıştı.

Durmadım. Belki yaptığım yanlıştı ya da düşüncesizlik umrumda değil. Gözlerim dolmuştu ve Görkem'e sarıldım. Birkaç saniye sonra sarılışıma karşılık verdi. Gülümsediğini hissettim.

"Be-" konuşmak üzereyken lafım bölündü.

"Biz geldiiik, hop!"

Mina'nın sesi kulağımı doldurdu. İkimiz birbirimizden ayrılıp o yöne döndük. Kağan ile bize sırıtarak bakıyorlardı.

"Ne zaman geldiniz?"dedim gülerek. Az önceki masamıza oturduk dördümüz.

"Biz az önce geldikte siz biraz erken gelmiş gibisiniz."

Kağan elindeki telofonunu masaya koydu.

"Canımız sıkıldı eve dönmek istedik fakat anahtar yoktu ve Görkem'in paylaştığı fotoğraftan burada olduğunuz öğrendik ve geldik." Kağan buraya geliş nedenini de açıkladı.

"İyi yapmışsınız."

İki tane daha çay söyledik. Çaylarımız gelene kadar sohpet ediyorduk.

"Yenge bizim gelmemize bir tek sen sevindin galiba." Kağan'ın imalı sözlerini aldırış etmeyen Görkem sadece göz devirmekle yetindi.

"Yaaa! Bu Kağan beni zorla buraya getirdi. Hadi hep beraber bara gidelim nolur?" Mina üzgün söz tonuyla dudaklarını büzüp ısrar etti.

"Mina daha yeni geldin kızım."dedim.

"Bunun sadece bir kezi mi var Ayşin? Hadi gidelim. Hem burası çok sessiz. Gece daha başlamadı bile."

Babam beni kime emanet etmiş. Ah!Onun bu hallerini görse ne yapar acaba?

"Daha yeni geldiniz. Biraz soluklanın bence."

"Ayşin haklı. Sonra gideriz." Görkem beni onaylayınca anlaştık.

"Durun o zaman size Görkem'le nasıl tanıştığımı anlatayım."

Kağan gülerek hevesli bir şekilde tam anlatacakken Görkem izin vermedi ve ağzını eliyle kapattı.

"Yaaa! Bizde merak ettik. Görkem anlatsın nolur."

Mina da anlatması için Kağan'a gaz verdi.

"Olmaz. İstemiyorum, gitsin başka bir şey anlatsın." Görkem yine izin vermeyince ben araya girdim.

"Anlatsın,ben de merak ettim Görkem."

Görkem bana bakınca göğüs kafesini şişirdi.

"Of! Tamam anlat Allah belanı vermesin Kağan."

Hepimiz gülmeye başladık. Mina sesizce :"Biz söyleyince hayır,Ayşin söyleyince evet."

Ölümsüz Yıldızlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin