2•

271 8 1
                                    

Yağmurlar durdu
Sen bana baktıkça.
***

Hülyalar dolmuştur aşk denince herkesin aklına. Aşk kelimesi ne kadar güçlü bir kavram fakat bu küçük dünyada herkesi bulacak ve mutlu edecek güçte değildi. Demek ki onun gücüde bu yere kadarmış.

Peki, o benim için aşk mıydı, doğru yolda mıydım? Aklımda bir sürü bilinmezlik.

"Selam kanka."dedi Mina. Gerçek dünyaya birden dönmüştüm. Dün olanlar hala aklımdan çıkmak bilmiyordu ve her aklıma geldikçe yanaklarım kıpkırmızı oluyordu.

Mina benim çocukluğum,dostum,sahip olduğum sahip olduğum nadir şeylerden biriydi. Upuzun sarı saçları,hafif fazla kilosuyla,uzun boyuyla rapunzel gibiydi. Onu çok beğendiğimi söyle bilirim.

Nasıl böyle bir hata yapardım ben?

"Hadi anlat anlat. Buradan belli bir şeyler olmuş. Bu bakışı tanıyorum;ben bir haltlar yedim, bakışı. "dedi.
İşte onu bu yüzden çok seviyordum. Ona karşı hiçbir şey söylemeden anlıyordu. Beni benden daha iyi tanır dedikleri bu olsa gerek.

"Mina bu sefer rezil oldum Görkem'e galiba."dedim. Bana anlamaz bakışlarla 'anlat hadi' diyor gibiydi.

"Görkem'in beni öpeceğini zannettim ve dudaklarımı büzüp gözlerimi kapatım ve ona doğru hareketlendim."

Baştan anlattım, anlattım, anlattım. Sonuna kadar kulakları açık bir şekilde dinliyordu sona geldiğimde gür kahkası odayı doldurdu.

"Kanka öyle yap-p...hahahahahahahah yapmasaydın, direk 'bu iş çok uzadı ' deyip çekseydin ve öyle öpseydin kanka."dedi sonunda lafını tamamlayıp yerlerde yuvarlana yuvarlana.

"Mina yeter sus."sözlerim suyunu çıkardın artık anlamında kesin ve yargı dağıtıyordu.

Az önce ne dedim ben? Mina'yı mı seviyorum? Bu kız beni çileden çıkaracak.

"Tamam sustum ama çok komik değil mi Ayşin . Tam romantizm gelecek diyordum fakat komediye ne ara girdiniz." gülmemek için dudağını dişliyordu.

"Ben nereden bileyim Mina aniden gerçekleşti her şey sanki aramızda bir çekim gücü varmış gibiydi ona doğru çekiliyor gibiydim aslında yanlış değildi her şeyi yerindeydi fakat bir anda olduğu için her şey birbirine girdi bana 'omzuna bir tüy düşmüş gelinliğin süsünden.' dedi. O an kıpkırmızı olmuştum biraz üzülmüş gibiydim ya da bir kadının gururunun incinmesi gibiydi kalbim kırılmıştı bunu anlamıştım."


Bir an düşünüyor ve bir anda söylediklerimi tartıyordum Bir daha beni öyle görünce düşünceli yanıma geldi koltukta oturuyordum bana kocaman sarılıp:" her şey yoluna girecek bir tanem." dedi. Ben mina'ya bunları anlatırken telefonuma bir mesaj geldi benden önce Mina baktı. Bana karşı heyecanla döndü:" içeriğine bakmadım ama mesajı gönderen kişi bu durumu çözecek gibi. Al bakalım." dedi

heyecanla elindeki telefonu alıp mesaja baktım. Mesaj Görkem' dendi 'buluşalım' diyordu. Tek bir kelime Fakat ben utancımdan ne yazacağımı bilemedim. Mina bu durumu anlayıp benim yerime mesaj attı:"Tamam sen adresi at yarım saate buluşuruz." dedi. Doğru olanı yapmıştı illa ki bu konu konuşacaktı. Aslında büyütülecek bir konu değildi ama ilk defa tam anlamıyla buluştuğumuz için kendimi yanlış ifade ettiğimi düşünüyordum bugün bu mesele kapanacaktı.

Ölümsüz Yıldızlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin