4.BÖLÜM :YALAN

21 7 2
                                    

Elbet sırasını bekliyordu. kader.Ağlarını örmüştü ve bekliyordu.Kalplerin değil tenlerin seçimiydi bu.Ve kararı hayatları vercekti.Ya yaralayacak yada öldürecekti...
...

"Ben Nihan Korkmaz.İş başvurusu için geldim.Siz Kerem Bey olmalısınız.Tanıştığımıza memnun oldum."

"Evet.Bende tanıştığımıza memnun oldum.Buyrun oturunda sizi tanıyalım."

Söylemek isterdim.Senin katilin.Ama bu kadar kolay ölemezdi.

"Ben Nihan Korkmaz.Istanbul doğumluyum.Ilk,Orta ve liseyi başarıyla bitirdim.Üniversiteyi Fransada Uluslar Arası İlişkiler olarak bitirdim.Önce bazı şirketlerde çalıştım ama gelir yüzeyi düşük olduğu için istifa ettim.Sizin son gelir yüzeyiniz iyi olduğu için burayı seçtim."

"Gelir düzeyimiz iyi.Ben Japonya' daydım.Tatsız bir olay oldu ve temelli yerleştim.Babam kayıp olduğu için buraya kardeşim bakıyordu.Artık ben bakıyorum.CV 'iniz tam bize göre.Eğer isterseniz yarın başlayabilirsiniz."

"Teşekkür ederim.Yarın başlayabilirim."

"O zaman Hayırlı olsun.Yarın görüşürüz ."

Ellini uzattı.Bende uzattım.

"Yarın görüşürüz."

Çıktığımda mutlu gibi hissetim kendimi.Herşey yolunda gidiyordu.
Avcı avı yakalamak üzereydi.Ve herşey oluruna doğru gidiyordu.Ve içimdeki ateş biraz olsun sönmüştü.
Yine adımlarım bu sefer çoşkuyla ses çıkarıyordu.
Tak tak .
Tak tak .
Dışarıya çıktığımda vaktin daha erken olduğunu görünce mezarlığa gitmeye karar verdim.Bu mutlu haberi onlara vermek istiyordum.
Mezarlığa varınca yine buraya ait gibi hissetim.Mezarlarına yaklaştım ve dedim ki"Kızın intikamını alacak baba.Herşey yolunda.Seni toprağa gömenlerin mezarları hazır.Rahat uyu babacığım.Ben doğmadan söz vermiştim sana .Seni hiç görmeden sevdim.Ve senin sözünü ne pahasına olursa olsun yapacağım.Annem yıllardır nerelerdesin?8 yıldan beri yoksun.Seni çok aradım ama bulamadım.Ve sana da söz olsun bizi mahvedenleri ben yok edeceğim.Siz söz olsun.Yine görüşürüz."

Biraz iyi hissediyordum.Onlara bunları anlatınca.Eve gitmeye karar verdim.Belki Ezel 'ede anlatınca  biraz daha iyi hissederdim.
...

Eve doğru gittiğimde bir çığlık duydum.Bu Ezelin sesinden başka kimse değildi.Adımlarımı hızlandırdım.Ezel köşede oturmuş ağlıyordu.Ağlamasını görünce kaşlarımı çattım.

"Ne oldu Ezel neden ağlıyorsun."

"Nihan iyiki geldin.Ben de rüyamda babamı gördüm.Sürekli bana 'İntikamımı al dedi' sonrada vuruldu.
Çok korktum."

"Sakin ol.Sadece bir kabus gördün.Ve sen intikamını alacaksın.Hadi kalk sana anlatmam gereken şeyler var."

"Yoksa Nihan işe girdin mi?Kerem Atasoy 'la gördün mü?Hadi anlat kızım ya."

"Evet.Işe girdim ve o şerefsizle karşılaştım.Yarın başlıyacağım ve herşey başlayacak.Peki sen iş başvurusu yaptın mı?"

"Evet.Ama ben 1 hafta sonra gidicem.Yakışıklı mıydı?Dergilerde ki gibi her adımına bir kız düşüyormuş."

"Yo o kadar abartılacak bir yanı yok.Dış görünüşüne bayılan senin gibi aptallar yazmışlardır.Ve o kim ki ona
bağlanacağım."

"Zaten senin beğeneceğin yok.Kızım senin peşindeki erkekler kadar kimseye tanışmadım.Yoksa hala Ayaz 'ı mı bekliyorsun.Ya kızım o eskidi."

Ayaz dediğinde birşey oldu bana.Evet hala Ayaz'ı bekliyordum.Olamaz mı yani.Tanışmıştık onunla Belgrad ormanlarında.Ben 17 yaşındaydım.Bana aşık olduğunu ve bir yüzük vermişti.Hala aklım ondaydı.Belki bu lanet hayatım bittiğinde onu bulmak istiyordum.

"Ya saçmalama ne Ayaz'ı bitti o .Hem bana diyorsun senin niye sevgilin yok şıpsevdi hanım?"

"Offf bir bulamadım şöyle yakışıklı erkeği.Senin gibi değilim ben bir kere bozuk plak gibi aynı şeyde kalmışsın.
Ne diyorduk Ayaz 'a?Yoksa 'Lacivert' mi?'Simsiyah ve Lacivertin'aşkı.Off ne roman olur sizden."

"Ya yine boş yapmaya başladın.Sende her hareket eden şeyin üzerine atlıyordun.Ne oldu acaba? Serdar'ın seni terk ettiği zamanı hatırlatayım."

"Ya hatırlatma şu malı.O benim gibi değeri kaybetti.Artık ne olursa olsun birini bulucam ve evleneceğim."

Evlilik diyince sanki öleceğim zanettim.Ben asla biriyle evlenemezdim.Birde çocuk.Katilin çocuğu olur muydu.Saçmalama Nihan diye azarladım kendimi.

"Hu Nihan nereye daldın.Evlenecek misin sen de."

"He evleneceğim sonra 3 çocuk.Ya çık şu pembe  hayallerden çık.Gerçek hayatta kal.Hayat böyle değil.Ben bir aptala bağlanamam.Evlenmeyeceğim yüz yıl bin yıl geçse bile.Bir daha böyle şeyler konuşma.Soyut şeylere inanmıyorum kaç defa  söylemem gerekiyor."

"Ya sakin ol kızım ya.Sadece şu saçma hayattan sıyrılmak istedim.Tamam
evlenme şu haline bak.Kim senle evlenir.Şuna bak mağara kadını gibisin."

Sözlerini dinlemedim ve çıktım gittim.Kimse sevmez miydi beni?
Ben evlenemez miydim.Belki Ayaz'ı bulur evlenirdim.Yapamayacaktım.Sevmek
bana göre değildi.Güzel şeyler benim için  değildi.Sadece intikam benim için önemliydi.Peki ondan sonra...

Evet.Tartıştılar.Nihan'ın biriyle sevgili olması sizi şaşırtmıştır.Ama her kadının içinde yatan bir beyaz atlı prens vardır.Ama onu kader belirler.Aşağıda Nihan'ın bahsettiği yüzük var.Ayaz. ' bekleyin elbet bir yerden çıkacak.KUCAK DOLUSU SEVGİLER😚😚😚

GÜZEL KATİL SERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin