Hayır bu olamazdı.Yıllardır beklediği günler bu kadar çabuk bitemezdi.
Korkmuyordu geleceğinden.Geçmişi hala gizemini koruyordu.Bulacaksın diyordu sadece çabala.Sen buraya kolay gelmedin.Herşey senin elinde.Ama bazı şeyler onu hala esir tutuyordu......
"Biz senle çok büyük hata yaptık."
Dediğinde içime sanki alev almıştı.Sormaya korkuyordum.
"Ne oldu Ezel ne hatası?"
"Kerem Atasoy soruşturma başlatmış.Kardeşinin kimin vurduğunu bulmaya başlamış Tarık söyledi az önce."
"Cehennemin dibine kadar yolu var.Ben buraya kolay gelmedim.Eğer böyle yapacaksan kapının yolunu biliyorsun.Ben yıllardır yanlızdım.Bu yaşımdan sonra kimseye ihtiyacım yok."
"Hayır yanlış anladın Nihan sadece dikkat etmemiz gerekiyor.Bu adam çok akıllı.Evinin her tarafı korumalar var ne yapıcaz."
"Onun aklı beni görünceye kadar. Başlatma dikkatine.Son defa diyorum korkuyorsan defol git!Eğer kalacaksan
seni her zaman korurum.Seçim senin.""Seni bırakmam.Affedersin.Sadece planımız bozulacak sandım."
"Bizim planmızı o aşağılık adam değil sülalesi bozamaz.Yıllardır emek ettiğim şeyleri o şerefsiz bozamaz.
Sakin ol .Korkma hep beraberiz."Sakinlemişti.Şu iş bitsin onuda bırakacaktım.Ömrümün sonuna kadar bunu çekemezdim.Ilkten böyle yaptıysa sonunu düşünemiyordum.
..."Nihan sana haberim var.Kerem Atasoy burada kalıcı olarak kalacakmış.Buradaki holdingde CEO
olmuş ve yardımcı arıyormuş.Başvuru yapsan kesin alır seni.""Harika.Ama asıl isim olmaz değiştirmem ve yeni bir geçmişe ihtiyacım var.Kendi adımı kullanırsam mutlaka bulur."
"Senin adın "Ayla Korkmaz " olsun Annenin adı."
Anne diyince bayılacak gibi oldum.
"Olmaz.Nihan Korkmaz.Adım gibi 'gizli ,sırlı' olucam."
"O da iyi.Sen bilirsin.Ben de sekreterlik başvuru yaptım.Umarım seçilirim."
"Seni bilen yok adın kalsın ama benim için tehlikeli bir durum.Beni babamın soy isminden bulurlar.Unutma herşey yeni başlıyor."
...
"Nihan MÜJDE!Başvurun onaylanmış bugün seninle tanışmak istiyorlar.
Biliyordum işte.""İyi ilk adım atıldı.Hemen hazırlanmam lazım tutma beni."
"Makyaj yapmayacak mısın?"Diye sordu usulca.
"Hayır ne makyajı düğüne mi gidiyorum?"
"Git böyle mağara kadını gibi.Bak çok güzelsin ama adamı kandırabilmen
için biraz alımlı olman gerekiyor."Resmen dalga geçiyordu benimle .
"SAÇMALAMA.Ne makyajı yok makyaj falan."
Aynaya baktığımda haklı olduğunu gördüm.Biraz makyajdan kimse ölmez değil mi ?
Pes edip"Tamam hadi yap. Ben yapmasını bilmiyorum."Zafer kazanmış gibi"Hadi nihoş biraz daha güzel olacaksın.'Nihoş' dediğinde ona baktım.Onlardan önce bunu öldürecektim.
..."Hadi aç bak gözlerini.Ne kadar güzel olmuşsun.Off ya kızım ne güzel olmuşsun.Yakıyorsun hadi be."
"Bana göre değil bunlar hergün yapamam ben.Çok abartılı değil mi?"
"Hadi aç şu lanet gözlerini."
Açtığımda inanamadım kendime .Gerçekten güzel olmuştum.
"Keşke benimde Güzel katilim olsaydı."
"Tamam senide eklerim seve seve."
Ezel gülüyordu.Ama ben boş boş bakıyordum.
"Hadi bakalım ne giyeceksin.Hepsi siyah bunun ya.Off ben ne bekliyordum ki.Kızım senin için kararmış.Sana bir gün birşeyler alalım bu ne ya."
"Makyaja karıştın ama elbiselerime karışma.Hadi çık da giyinim.Hadi ya çık."
Oflaya oflaya çıktı.Hepsi siyahmış.Sana ne be gerizekalı.Evet öyleydi hepsi siyah ruhum gibi.
"Hadi Nihan geç kalacaksın."
dedikten sonra hazırlanmaya başladım.Siyah resmi gömlek ve aynı renkte pantalon.Saçımı da düzeltikten sonra çıktım odadan.
"Hangi arabayla gideceksin.Yoksa taksiyle mi"?
"Hayır FORD FOCUS.kendi arabamla.Hadi görüşürüz öptüm."
NEEEE !!! öptüm ne ya.Ezel gülmekten yarılırken bende denedim olmadı dudaklarım oynamıyordu.
"Ben de öptüm sert şeker.Güle güle."
Daha gülüyordu .Arabama gururla baktım .Oda siyahtı tabi. Yarım saat sonra varmıştım holdinge.Baktım tiksintiyle.Tamam dedim kendime sakin ol .
"Bakar mısınız?.Ben Kerem Atasoy ile görüşecektim."
"Tabi iş başvurusu değil mi 5.kat soldaki oda."
Adımlarım yemin eder gibi ses çıkarıyordu.
Tak tak.
Tak tak.
Az kalmıştı.Kapıyı tıklatım.Ve girdim.
Baya yakışıklı biri oturuyordu.Çekik gözlü.Fit bir genç.O ona benziyordu.Hayır olamazdı.Bu duygulardan ancak konuşunca çıkabildim."İyi misiniz?Pardon iyi misiniz?"
İlk defa bir katille kurbanı tanışıyordu.
"Bu arada ben Kerem Atasoy ."
Elini uzattı bana doğru.Elimi ona uzattım.Tuttu.Ama bana birşeyler oldu.
"Peki siz kimsiniz?"Senin katilin demek isterdim.
"Benim adım Nihan...Evet .Sonunda tanıştılar.Daha yeni başladı.4.Bölüm başladı.Okuyanlara kucak dolusu selamlar😚😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL KATİL SERİSİ
Teen FictionGeleceğin uğursuz sesi kulaklarım doldu.Geleceğin yok edici sinesi ellerimden tuttu.Bir kadın ağladı bir adam öldü. Karanlık içinde aydınlık mı? Cennet içinde cehennem mi? İyilik içinde kötülük mü?Sonra bir mum söndü ve geçmiş geleceğe çöktü. Hayatı...