6.BÖLÜM:NABIZ

18 6 2
                                    

Ne olmuştu.Plan böyle değil miyidi?
Biri birini öldürecekti.Katil olacaktı ama neden geçmişi öyle demişti.Ama
geleceği ona kafa tutuyordu.Ya yok edecek ya yok olacaktı.
...

"Bu Nihan bu babamın katili değil mi?
Ne işi var hani kaybolmuştu bu adam."

"Evet kaybolmuştu.Ne oldu da çıktı ki?"

"Ne fark eder?Ben şimdi öldüreceğim bu adamı."

"Ezel dur.Bir bakalım ne yapacak sonra hallederiz."

"Ne durmasından bahsediyorsun sen.
Bırak beni de geberteyim şu adamı.Çok yaşadı zaten."

"Şimdi değil.Bütün planı mahvedeceksin."

Bu kıza laf anlatmak ne kadar zordu.
Eve gittiğimizde daha konuşuyordu.
Gerçekten atacaktım kendimi.

"Dur deme bana Nihan .Ben hergün babamı görüyorum rüyalarımda.Kusura bakma ama senin gibi yapamam.Hem sen ne anlarsın?"

"Ben mi anlamam ben mi.Ben hiç babamı tanımadım.Ama içinde ki
nefret bilmem için görmem gerek miyor . Hadi git öldür daha silahı doğrultamadan seni tıksınlar içeriye.
Hadi git.Sana en fazla 25 yıl hapis versinler.Daha intikamını almadan geber git.Hadi git yiyorsa."

"Gerçekten mi?Ben o adamı gördüğümde sanki içim alev aldı.Bir an birşey oldu.Ne yapacağımı bilmiyorum. "

"Tamam sakin ol. Onu da öldüreceğiz ama şimdi değil.Kızını vurduk ondan emniyet ona çalışıyordur.Bir ay geçsin sonra bakarız."

"Nihan ne yiyelim ya karnım davul çalıyor."

Evet Ezel geri gelmişti.Sanki katil Ezel gitmiş yerine minnoş kız gelmişti.Ya
ne saçma insanlarla uğraşıyordum ben.

"Ya Nihan yine kek yapmışsın.Şunun
tarifini versen ölürsün değil mi? Hımm ne güzel anam bacım.Iki şeyi güzel yapıyorsun.Söyleyeyim mi?"

"Söyle bakalım Bayan boş yapan."

Elimle tırnak işareti yaptım.

"Bir adam öldürmeyi diğeri de bu keki .Namussuz bana söylemedin zaten. "

"Aynen ikisinide iyi yapıyorum.Ama hiç adam öldürmedim.Ve bu kek annem ve babamın tarifi sadece Koparanlara veririm tamam mı?"

"Aman verme ben yatıyorum tamam mı güzelim?"

Bir de makas alıyordu.Gerçekten kafamı duvara vuracaktım.

"Tamam sert şeker bozulma bir daha yapmam."

Ben ne yapacaktım bu kızla ya.Ömrümü yedi ya.Lanet olsun...
...

"Oooo Nihan yakıyorsun  yine mi siyah."

"Evet yine siyah.Hadi boş yapmada çıkalım daha çok işim var."

...

Yine odama geldiğimde lanet ettim.Masanın üzerinde bir fincan vardı.Üstünde "Afiyet olsun" yazıyordu.Kesin onu şerefsiz koymuştu.Sakin olmam gerekiyordu. Burada bir başka Nihan olmam gerekiyordu.Fincanı alıp çöpe attım.
Maalesef ona da yapıp götürmem lazımdı.Ya insan kurbanına kahve yapar mıydı? Neyse şimdilik yapmam gerekiyordu.Yapıp götürdüğümde 'Acaba içine zehir atsam mı 'diye düşünüyordum.Ama hayır bu kadar kolay olmamalıydı.Odaya gittiğimde kimse yoktu.Içten seviniyordum ki bir bedene çarptım onun bedenine.
Tam düşecektim ki belimden tutup kaldırdı.Ellerim göğsünde yerleştirdim.Gözlerini gördüğümde kendimi kaybetmiştim.Ayaz'a ne kadar benziyordu. Hayır bu o olmazdı 
olamazdı.Sanki beni tanımaya çalışıyor gibi gözümün içine bakıyordu.Bu olmamalıydı.Hemen kendimi çektim.Tam gidecektim ki kolumdan tuttu.

"Affedersiniz.Yanlışlıkla oldu.Kusura bakmayın."

"Önemli değil be ben de özür dilerim."

"Kahve için teşekkür ederim. O zaman hergün getirsiniz bana olur mu?"

"Olur.Ben çıkayım."

Odama gelene kadar sövdüm.Ya bu neydi.Insan bir gülümserdi.Soğuk nevale .Aslında benim bir farkım yoktu.Bende gülümseyemiyordum.

"Nihan Hanım bakar mısınız.Ben Alp
Soyer.Şey Kerem Bey 'in yeni yardımcısı olmalısınız.Şey bir kaç imzanız gerekiyor da odama geçebilir miyiz?"

Lan bu çocuk aynı Koreli gibi.Hepsi Çin karması gibi çekik gözlüydü.

"Olur.Bu arada tanıştığımıza memnun
oldum."

İmza atıp gidecektim ki"Bir kahve içebilir miyiz." dedi Çin askeri.

"Benim çok işim var.Ama sözüm olsun."

Çok beklersin.Sen kimsin be kahve içeceğim seninle.
Yine çalışmaya başlamıştım.Tam 4 saat.Kapı çalmıştı.Kapıya 'Yol geçen hanı'diye yazdıracaktım.
"Girin."

"Oo çalışıyor musun.Ya ara ver de kahve içelim."

Hayır diyecektim ki kapı çaldı.Lanet olsun bu güne.
"Girin."

Yine hoşbeş Alp gelmişti.
"Nihan Hanım sizi holding sahibimiz sizinle tanışmak istiyor. Buyrun gidelim."

"Tamam.Gidelim.Sonra hallederiz Ezel Hanım."

Evet yıllarımın katiliyle tanışacaktım.
Bir de Alp çıkmıştı.Centilmence önden bayanlar dedi.Ilk kez görecektim."Nasıl vurdun babamı' demeyi isterdim.

"Bu Holdingimizin sahibi Levent Atasoy."

Görmüştüm onu.Mutluydu ama beni görünce suratı asıldı.

"Sen sen ...

Evet Nihan katilyle buluştu.Levent katil mi değil mi bilgi yok .Keyifli okumalar.(İlerde Özel bir bölüm vereceğim.Bu karakterlerimin birisinin gözünden.Şimdilik bir bilgi yok.)ve ben büyük yaşta bir yazar değilim.17 ' ye yeni girdim bilginiz olsun.Sakın bana abla demeyin.Şaka Şaka benim hiç kardeşim yok bu kitabı okuyan herkez kardeşimdir.😘💓💓💓💓💙










GÜZEL KATİL SERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin