1.BÖLÜM:KATİL

41 8 5
                                    

Katil...
Bu bedenin gerçek ismi buydu. Yıkılan yok olan bu beden bana aitti.Damarlarımda nefret aklımda intikam ve ellerimin içinde kan kokusu vardı.Bana göre kalple değil akılla karar verilirdi. Kalbiyle karar verenler yönetilirdi.

Ben NİHAN KOPARAN.

Ve ben benim hayatımı Mahvedenler için yemin etmiş bir kızım.İntikamın kızıyım.Ve ben bir bedel istiyorum.Ve o bedel kan akarak son bulacak.Aydınlığa az kaldı.Güneşin doğmasına az kaldı.Ve ben öldüreceğim insanlara karşı hiç pişmanlık duymuyorum.Benim hayatımı mahvedenlerin hayatlarını bitirmeye yeminliyim.Geçte olsa beklerim.Bu saçma karanlık hayatım olmadan önce mutlu ve hayat dolu biriydim.Önümde hayallerim arkamda ailem.Avukat  olmak isterdim hep.Dünyanın adaletini değiştirmek isterdim.Şimdi dünyanın adaletiyle baş başayım.Önümde intikam arkamda nefret.Ne pahasına olursa olsun ben yapacaktım.Bu iş bittiğinde bende bitecektim ama olsun buna değerdi.Yıllardır içimde büyüttüğüm bu nefret son bulacaktı.Herşeye rağmen yaşıyordum.Ruhumun her yanı simsiyah olmuştu.Ve benim hayatımı benzeyen oda intikam için yemin etmiş bir kız daha vardı.

EZEL SOYDAN.

Hayatlarımız benzerdi ikimizin babasını aynı kişi öldürmüştü.Ama bir fark vardı.Ben babamın katilinin oğlunu o da katilin tam kendisini öldürecekti.Çünkü yıllarımızın telafisini böyle yapacaktık.Zor bir yolda olduğumuzu biliyorduk.Sonunu göremiyorduk ama yürüyorduk o karanlık yolda.Bu hayatta tek yoldaşım oydu.Seviyor muydum bilmiyordum.Çünkü benim kalbimi ayağımın altına alıp ezdiğim yıllar önce kalmıştı.

"Ezel sonsuza kadar benimle misin."
ilk önce ela gözleri şaşkınlıkla sonra kibir bir gülüşle "Tabi kraliçe sensin intikam benim ölümüne kadar seninleyim"dedi.Ama ben aynı gülümseyemiyordum.Nedense.

"Nihan ne zamana kadar böyle boş olacaksın neden biraz mutlu değilsin?Neden söyle bana lütfen ne olur ?"

"Benim annem 8 yıldan beri kayıpken toprak babam altındayken katili bir şurda bir burda gezerken ne yapmamı bekliyorsun mutlu olumamı mı bekliyorsun?"

"Hayır öyle demedim.Plan hazır. ATASOY ailesini yok edeceğiz."

Biraz da olsa rahatlamıştı içim."Yok etmek "ne kadar da harika bir kelimeydi.Atasoyların sonu bu iki kızın elindeydi.Yıllardır yok ettiğimiz duyguların canlanması gibi birşeydi.

"Nihan yine sen bilirsin ama biz bu adamı Türkiye'ye nasıl getireceğiz bunu aklım almıyor.Adam 9 yıldan beri uğramıyor.Babasının mesleğini Japonya'da devam ettiriyor.Ne yapmamız gerekiyor?"

"Bir planım var ilk önce piyon gibi görünüp şah olacağız.İlk önce Hazal Atasoy'u öne süreceğiz.Sonrası kolay.Unutma bizim güneşimiz de doğacak onlara kış bize yaz olacak."

"Hazal Atasoy'u nasıl öne süreceğiz?"

"Ezel ilk önce bu kız bir silahlı saldırıya uğrayacak.Sonra hedefimiz ülkeye dönecek sonra şirkette asistanlık başvurusu yapacağım sonra tek kurşunla bitireceğim işini."

"HARİKA.Tam da senlik plan.Bence hedefin hakkında biraz bilgi edin."

"Tabi.Onu etkilemek lazım duruşa bakılırsa tam bir SOĞUK NEVALE."

"Laptop'u getireyim ben o zaman."

"Adı KEREM ATASOY.24 yaşında.27.09.1996 İstanbul Üsküdar doğumlu.Lise hayatı boyunca başarılar almış.Üniversiteyi Hacettepe Tıp'ta okumuş.Babasının cinayet şüphelisi olduğu ortaya çıkınca doktorluğu bırakıp ATASOY HOLDİNG'e CEO olmaya karar vermiş.Hobileri kitap okumak ve en çokta Franz Kafka hayranı. Arada futbol oynuyor ve dövüş sporuyla ilgileniyor.Kendisinin hiç sevgilisinin olduğunu ve aşka inanmıyormuş.İşte bu kadar Nihan.Yeterli bence bu kadar."

"Hayır Ezel daha derine inmem gerekiyor.Neden doktorluğu bırakmış.Neden yıllardır Japonya'da?"

"Tamam Tarık'ı arar araştırmasını söylerim.Peki sen holdinge nasıl gireceksin.Adından tanırlar nasıl olacak aklım almıyor."

"İlk önce Nihan Koparan'ı öldüğünü zannetmelerini sağlayacağız.Sonra yalan bir CV hazırlacağım. Kerem Atasoy'un güvenini sağlayıp sonra'Merhaba ben Nihan Koparan.Azrailine merhaba de.'Sonra Babası ,Annesi ve lanet kardeşi hepsi yok olacak tam bir bilim klasiği .Domino taşı gibi birini yıkıp hepsini yok edeceğiz.Sonra yıkılan bir kralığı izleyeceğiz.Sonra ailelerimiz rahat edecek yattığı yerde."

"Zekice.Hepsini bitireceğiz ve özgür olacak ruhlarımız."

Dedikten sonra ayağa kalkıp gitti Tahmimce Tarık'la konuşucaktı.Bugün annemin ve babamın evlilik yıl dönümüydü.Annemin nerde olduğunu bilmiyordum babamın ölümünden sonra yok oldu.Öldüysede bilmiyordum.Bugün mezarlığa gitmem gerekiyor.Annemin öldüğünü bilmiyordum ama onada babamın yanına anıt mezar yaptırmıştım.Yıllarca "Acaba şu kapıdan gelecek mi?"demiştim.Ama olmadı.Hiçbir iz yoktu.Onlara kan kırmızı güller götürücektim.Düşmanlarının kanı gibi.Belki biraz rahat olurlardı.Birden ayağa kalktım Ezel arkamdan seslendi ama duymadım.Çünkü açıklama yapmak istemiyordum.1 saat sonra varmıştım.Ellerimde güller gözüme"KOPARAN AİLE MEZARLIĞI"yazısını görene kadar yürüdüm sanki buraya ait gibi...

"Merhaba annem ve babam.Babam senden ayrılalı 24 yıl oldu.Karanlık o günlerim başladı.Bu gün sizin gününüz.Artık annemin anlatığı gibi heyecanla beklemesi senin ise baba ellerinde güllerle gelmen artık yalan oldu.Bak kızınız 24 yaşında kocaman kız oldu.Artık intikam zamanı geldi.Bizi dağıtanları yok edicem şerefim ve namusum üzerine size yemin olsun.Eğer beni duyuyorsanız üzülmeyin bana birşey olmaz.Siz öğrettiniz bana güçlü olmayı ,savaşmayı.Bana gelirsek ben sizden sonra dağıldım bir başka kız oldum sanki.Bir başka Nihan gibi.Artık mutlu olamıyorum. Lütfen beni affedin.Sizi seviyorum."

Dağılmıştım onları öyle görünce.Artık intikamım beni toplardı. Yapacaktım başaracaktım.Ne olursa olsun .Dayanamıyordum onlar toprak altında yok olurken katili hergün hayatını yaşarken elbet herşeyin sonu olduğu gibi onların sonu elbet gelecekti.

☆MERHABA.ILK BÖLÜMÜ BİTİRDİM.Umarım beğenirsiniz ben yazar olmak istemezdim zaten ben yazarım.Zaten ben şairlerin başkentinde yaşıyorum .Burada kimin kapısını çalsanız şair ,yazar çıkar.Karekterlerime gelince Nihan benim için çok özel bir karakter.Ezel de çok özel. Diğer karakterlerimde çok iyi. Karekter paylaşımı yaptığımda göreceksiniz.Sadece Nihan nasıl bir kız olmalı onu araştırıyorum.Diğer bölümler daha iyi.1 bölümü bitirdim sıra 2. de .Kitabımı okuyan kişilere teşekkür ediyorum kucak dolusu sevgiler 😘
Görüşürüz.☆#Hayal değil gerçek

GÜZEL KATİL SERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin