6.část

924 94 3
                                    

Zasyčím bolestí, když mi jedna z mého připravného týmu trhá obočí.

"Promiň. Už to bude."

Zavírám oči a rukama sevřu hrany lehátka.

Nevím po jaké době končí s mou očistou, ale zdá se mi to jako by to trvalo věčnost. A pak bezeslova odcházejí.

Posadím se na lehátko a čekám. Nic jiného mi vlastně nezbývá. Vždyť já už můžu čekat na smrt.

Dveře se s jemným vrznutím otevřou a dovnitř vejde moje vyzášistka. Ferria Cordetová, díky téhle krávě náš kraj nacpou do hornického úboru. Zahlédl jsem jí párkrát v televizi. Podle mě jí může bejt tak sto.

"Ahoj Haymitchi. Já jsem Ferria."Napřáhne ke mě ruku s deseticentimetrovými nehty. Opatrně ji přijmu, aby mi ty nehty nezaryla do kůže.

"Tvůj tým z tebe udělal docela fešáka. Postav se a ukaž se mi."

Opravdu mi ten její přízvuk začíná lézt na nervy. A ona teda taky. A to je tu ani né pět minut.

Seskočím z lehátka. Párkrát mě obejde.

"Pohledný a silný. Hezká kombimace."

Nevím jestli mám poděkovat nebo něco říct.

"Budete mít hornický úbor, myslím, že to nejlépe vystihuje váš kraj."Zase.

"Hm."Dostanu ze sebe.

"Ještě zavolám tvůj přípravný tým. Nalíčí tě a pomůžou do kostýmu."

Nalíčí mě?! To jsem nějaká barbína?!

Chci něco namítnou, ale nevšiml jsem, že Ferria už je pryč.

Do místnosti vlétne můj přípravný tým a pouští se do práce. Patlají na mě nějaký krém, make-up a dokonce stíny! Hrůza. Připadám si jako šlapka.

Pomohou mi do toho hornického kostýmu. Ještě horší. To je naprosto odporné.

"Běž! Zachvilku to vypukne."Vystrčí mě někdo ze dveří.

Nejradši bych se propadl hanbou.

Docházím k našim dvoum vozům, kde už čekají tamti dva a Maysilee. Jsme odění stejně akorát Maysilee a ta malá holčina mají kostým v ženském provedení.

"Haymitchi ty pojedeš s Maysilee."Oznamuji Taras. Samozřejmě se neptá to je samozřejmost.

"Připravte se!"Piští Lyvie.

Lezu nahoru na vůz a podávám Maysilee ruku. Usměje se a ruku přijme. Stoupneme si vedle sebe a už jen čekáme.

A najednou to vypuká, rozezní ss hudba a vůz prvního kraje se dává do pohybu.

HUNGER GAMES:Haymitch AbernathyKde žijí příběhy. Začni objevovat