33🌸

362 57 81
                                    

⚠cringe alert 😖

" hari ni first and last yun bagi hana makan makanan manis-manis ni. lepas ni, makanan ni diharamkan sampai lah hana bersalin " pesan yunho.

hana hanya mendiamkan diri. bersinar-sinar matanya melihat beberapa makanan yang dia paksa yunho belanja dalam perjalanan mereka balik rumah tadi.

hana mengambil salah satu donut big apple yang tampak menarik pada matanya daripada tadi.

" yun nak ? " soal hana. kali ini dia pelawa yunho, tobat tanak jadi isteri durhaka lagi lah tu.

yunho mengeleng kepalanya tanda dia tidak mahu.

" sebenarnya hana break dengan felix sebab masatu hana masih on crush dekat taehyung kan ? hana couple dengan felix pun sebab kesian kan dia kan ? "

soalan yang dilemparkan oleh yunho pada hana membuatkan gadis itu hilang fokus pada donut itu. automatik hana memberikan fokus sepenuhnya pada sang suami.

" hm betul lah tu " balas hana jujur, tiada guna dia menipu yunho sekali pun. lagipun apa yang yunho katakan itu memang benar sama sekali.

" kalau masa hana couple dengan felix pun hana tak bole move on dengan taehyung, apatah lagi bila dah kahwin. betul ke hana dah lupakan taehyung ? atau hana still sukakan dia "

" tolonglah yun.. hana memang tak sukakan dia dah. lagipun dia boyfriend orang, takkan lah hana nak rampas. sekarang kita dah kahwin, hana nak fokus dengan hubungan kita je. bole tak yun jangan cari pasal dengan hana lagi"

hana mendengus geram. entah mengapa dia dapat rasa bahawa yunho ragu-ragu terhadap dirinya. tolongla faham, dia sudah move on dengan lelaki bernama kim taehyung tu.

" maaf, yun tak bermaksud untuk cari gaduh dengan hana. yun just ragu-ragu je "

balasan yunho membuat kan hana memandangnya tepat kedalam mata. hana memandang yunho lembut, tangan yunho diraih dan diusap lembut.

" kalau hana tak cintakan yun, hana tak bagi yun sentuh hana. rasanya kita dah bercerai sekarang ni but look at this, ini bukti cinta kita berdua "

hana mengusap perutnya yang sudah menunjukan bentuk itu. yelah dah masuk 4  bulan. yunho mula rasa bersalah, dia sedar yang hari ini saja dia dah banyak kali buat hana stress. dia betul-betul terlupa dengan kewujudan bayi mereka.

" maafkan yun, sayang. banyak kali yun cari gaduh dengan hana sampai yun lupa hana mengandung. mian sayang.. "

yunho merangkul tubuh hana erat. rasa bersalah mengunung dalam diri. ah menyesalnya cari pasal dengan mak buyung ni sampai lupa yang hana mengandung.

" takpa lah. benda dah jadi pun, sekarang kita dah berbaik kan ? tak payah pikir lagi lah pasal tu "

" sekarang ni hana nak minta sesuatu "

hana mula mendekati yunho lalu duduk diatas peha yunho. jangan risau, hana ringan lagi tapi kalau berat pun biar padan muka yunho. siapa suruh cari pasal dengan hana, itula balasannya.

" apa dia ? " soal yunho hairan.

hana tersenyum lebar, dia mengalungkan kedua lengannya pada leher yunho. kemudian dia bermain dengan rambut yunho yang berwarna jingga pudar seakan blonde itu.

" kalau yun warnakan rambut yun jadi hitam balik, yun nampak manly tau lepas tu handsome. kalah taehyung oppa dengan felix " kata hana, ada makna disebalik kata-kata itu.

" ala cakap je lah hana nak yun warnakan rambut yun jadi warna hitam balik en sebab hana tak tahan tengok yun terlalu comel dengan rambut ni kan"

" ala cakap je lah hana nak yun warnakan rambut yun jadi warna hitam balik en sebab hana tak tahan tengok yun terlalu comel dengan rambut ni kan"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[√] married student || yunhoWhere stories live. Discover now