Wdech i wydech.... To co, że to pierwsza wspólna pełnia od kilkunastu lat.... Mam nadzieję, że ten eliksir Snape'a zadziała i zatrzyma przemianę. Nie chce patrzeć jak cierpi o wiele lepiej jak spędzić pełnię śpiąc albo jedząc.
Słońce zaszło za horyzont. Zasłoniłem wszystkie okna żeby nawet najmniejszy promień blasku księżyca nie trafił to "naszej " Sypialni. Zapaliłem świecę bo musi być romantiko.
- Prawie tak jak pełna w święta tylko teraz nie ma świąt... - powiedział Remus.. Zaraz co? Przecież ja mu o tym nie mówiłem..
- Co ?..
- Co co?
- Remi co ty powiedziałeś? - zapytałem zrywając się z łóżka.
- A czy to ważne Syri? - Jak on do mnie powodział?
- REMUS! - chłopak wybuchł śmiechem
- Chodź tu bliżej to ci powiem.... - usiadłem obok niego na łóżku.
-Bliżej - położył czekoladę na szafkę nocną a ja przysnąłem się do tego stopnia, że dzieliło nas kilka centymetrów.
- Oj Syri... - Lunatyk pokonał te centymetry. On mnie pocałował...
Po chwili ogarnąłem się i zacząłem oddawać pocałunek, ciągle smakuje jak czekolada.
- Ty mały - zacząłem go łaskotać - co? jak kiedy?
- Kilka dni temu Sev przyniósł mi jakiś eliksir kazał mi go wypić i ci o nim nie mówić - wyszczerzył się
- oh - łzy zaczęły spływać mi po policzkach, odzyskałem go.
- Ej no nie płacz Syri..
- Kocham cie Moony
- Ja też cię kocham - odpowiedział.
Pov Harry:
- MALFOY! - KRZYKNĄŁ BLONDYN
- RIDDLE
- MALFOY!
- RIDDLE! - od jakiś piętnastu minut trwała walka na no jakie nazwisko będziemy mieć po ślubie tylko, że nie toczyła się ona między mną a Draco tylko między Lucjuszem i moim ojcem.
- Popcorn się skończył.. - idę po więcej powiedział Severus - albo lepiej nie i no nie wchodźcie tam - dodał przekraczając próg kuchni.
- Czemu coś się dzieje - zapytałem gdy czarnowłosy usiadł obok I TO BEZ POPCORNU.
- Eliksir zadziałał - oznajmił spokojnym tonem - i państwo Black bardzo dobrze się bawią... ( sypialnia Syriusza jest nad kuchnią)
- CO!? - nagle z transu kłótni obudzili się nasi rodzice (znaczy nie Severusa żeby nie było) i zaczęli nauczyć w kółeczku - MAMY NASZE WOLFSTAAR!
CZYTASZ
A gdyby tak prawda była inna? (drarry)
FanficCo będzie jeżeli słynny Harry Potter przez całe życie żył w kłamstwie? Gdyby wróg okazał sie być przyjacielem a przyjaciel wrogiem? Co będzie jak wybraniec dowie się prawdy?(to wszytko to jeden wielki żart.) Postacie z uniwersum należą do J.K Rowl...