S2 : 47

3.4K 359 94
                                    

"Sial!" Taehyung menumbuk dinding apabila nampak Y/n tiada dalam tandas itu.





---



"Kenapa Taehyung tu babi sangat perangai?" bebel Yeonmin.

"Entah dia.. dendam sangat tu" balas Jungkook.

"Masalahnya melampau! Nasib baik awak buka pintu tandas tu. Kalau tak sampai bila bilalah Y/n dalam tu" sambung Yeonmin.

"Awak tak kesah kan kalau Y/n tinggal sini sementara ni?" Jungkook menyoal lembut.

"Saya tahu suami saya baik.. saya tak kesah" Yeonmin tersenyum.

"Y/n, ubat kau ada kat dalam laci tu.. nanti--"

Ding dong!

"Saya rasa Taehyung datang" kata Yeonmin apabila dengar loceng rumah berbunyi.

Jungkook pun buka pintu rumah.

Betullah tu, Taehyung.

"Jungkook" Taehyung bersuara. Jungkook jongketkan keningnya.

"Aku tahu Y/n ada kat sini.. boleh kita cakap kejap?" kata Taehyung. Jungkook mengangguk dan mereka berdua ke cafe berdekatan.




---





"Hm.. so sebab tulah kau buat Y/n macam tu?" Jungkook respond kepada cerita Taehyung. Taehyung mengangguk.

"Tapi kau tak boleh seksa dia sampai macam tu, Taehyung.. baik dia duduk dengan Yoongi pula" kata Jungkook lagi.

Taehyung mengeluh.

"Hm.. aku tahu.. kau jaga jelah dia" Taehyung baringkan kepalanya ke meja.

"Kau pasti?"

"Ya.. kau jagalah.. dia terseksa duduk dengan aku.."

"Tapi dia masih sayangkan kau, Taehyung.."

"Aku tahu.. hm.. kau jaga jelah.. nanti ada masa aku jumpa dia" Taehyung tersenyum.

"Hm.. yelah"























tbc

entahlah😂

[AKAN DIBUKUKAN] Suami Sebelah Meja | Park JiminWhere stories live. Discover now