prolog

1.9K 46 8
                                    


• Kristina Devit •

Kristna-"razvodimo se!"

Bojan-"sedi dole!"

Kristina-"necu! Rekla sam! Razvod!"

Bojan-"kristal ako ti ustanem...neces se lepo sprovesti!"

Kristina-"slusaj me sada bojane devit,zelim da potpises ovaj papir i da dodes na sud!"

Bojan-"a ja zelim da se skines i sednes na ovaj sto"

Udarim rukama o sto. Jako sam ljuta. I to sa pravom.

Kristina-"nemoj da se salis,ovo je ozbiljno"

Bojan-"koliko puta da ti ponovim? To nisam bio ja!"

Kristina-"nerviras me! Videla sam svojim ocima bojane!"

Bojan-"kristal to nisam bio ja,nisam te prevario i molim te baci ovaj papir za razvod braka"

Kristina-"necu! Videla sam! Prevario si me sa zenom crvene kose!"

Bojan-"majko bozija! Kazem ti da nisam!"

Ustao je i zaobisao sto. Stao ispred mene. Obuhvati svojim sakama moje obraze.

Bojan-"nisam bio tamo sinoc i nisam te prevario niti cu,u redu?"

Sklonim njegove ruke. Odmaknem se i skupim kosu u rep.

Kriatina-"ja idem na odmor,uzela sam kartu za budvu,ne zanima sta radis,niti sta ces,potpisi taj papir i daj u sud"

Rukama prode po bradi. Odahne i sipa sebi casu rakije.

Bojan-"slusaj me sad,uzeces i meni kartu,idemo zajedno,i nemoj da sam zatekao praznu kucu,jer ako se ja naljutim znas da ce biti gadno"

Prevrnem ocima. Ma evo samo cu tebe da slusam. Muska kurva odvratna! Tako me nervira. Videce on svog boga. Ima da me sanja!

Kristina-"aha,samo se ti nadaj"

Uzmem svoju torbu i popijem njegovu rakiju. Prodem pored njega i izadem iz kancelarije. Cela policija me gleda kao da sam luda. Sta me briga. Prevario me je. Ima da ga ceka grob!

Otvorim vrata mojih crvenih kola. Sednem za volan.

Elena-"iiiiiiii...sta kaze?"

Kistina-"porice logicno,kurva muska! Aaaaaaa,mrzim ga!"

Nadja-"mozda te nije prevario"

Ja i elena koje sedimo napred se okrenemo ka nadji koja sedi iza,presecem je pogledom.

Nadja-"sta? Kako si tako sigurna da je to bojan?"

Kristina-"kako? Pa to je bojan! Samo je cekao da uradi ovo! Kladim se da sada potpisuje onaj papir!"

Elena-"ma sta te briga! Idemo u budvu! Nacicemo novog!"

Nadja-"pricamo o kristini i bojanu? Kako da nade drugog kada ne moze da dise bez njega?"

Kristina-"ti znas! E pa idemo u budvu! I pogodi sta! Ima ja njega da prevarim i to 3 put vise!"

Elena-"moze!"

Nadja-"joj,ubice te"

Prevrnem ocima. Da nadja je ta 'mama' u nasem triju. Samo drami. Mada ima da je nateram da se zabavi na moru.

Kristina-"idemo!"

Pokrenem auto i stanemo kod prvog kafica da proslavimo. Sele smo za sank. I narucile po sotic.

Elena-"za cure!"

Kristina&Nadja-"za cure!"

Nakon toga smo otisle i kupile odecu za more. I to kakvu. To je to. Odlucila sam. Ja sam od sad slobodna. Skinula sam burmu i verenicki prsten.

Kristina-"ja sam slobodna cura a za vas ne znam!"

Elena-"ma nemoj! Hocu i ja!"

Kristina-"nadja?"

Nadja skine verenicki prsten bas kao i elena. Sve tir bacimo u smece nase prstenje.

Elena-"pa cure mi smo slobodne!"

Najda-"tako je! Momci pazite se!"

Kristina-"idemoooooo!"

Cao svima! Dobro dosli u jos jednu ludu pricu! Nadam se da ce vam se dopasti!
Iskreno mnogo joj se radujem
😊😊😊

LJUBAVNI DETEKTIVWhere stories live. Discover now