Defne'den
Gözlerimi Ömer'in sesiyle açtım, gülümseyerek gözlerimi ovdum Ömer'e baktığında beni izlediğini gördüm.
Ömer: Günaydın Defne'm.
Defne: Günaydın sevgilim.
Saçlarımı öptü bana daha sıkı sarıldı gülümsemem genişledi.
Defne:Sen ne zaman uyandın?
Ömer:Çok olmadı Defne'm. Sen takılma bunlara, kalkalım üzerimizi değiştirelim doktora gidelim.
Ahh o iş vardı ve ne doktor araştırmıştım nede bir şey hamile olduğumu bilmedende bir kere içki içmiştim umarım ondan sonra kalmışımdır hamile. Kafamdaki düşünceyi sevgilimin sesiyle bir kenara atmıştım. Bir yandan saçlarımı okşarken konuşuyordu bir yandan.
Ömer:Ne düşünüyormuş acaba benim güzel Defne'm?
Başımı göğsünden kaldırdım Ömer'e baktım.
Defne:Nereden anladın ya?
Ömer:Orasıda bana kalsın güzelim.
Göz kırptı gülümsedi, bense o halini hayranlıkla izledim gün geçtikçe bu adama daha fazla aşık oluyorum ben. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilmiyorum ama bildiğim tek şey bu adamı asla bırakmayacağım.
Defne:Ömer.
Ömer:Söyle Defne'm.
Defne:Biz şimdi doktara gideceğizde randevu falan almadık sorun çıkmasın.
Ömer:Ben hallettim Defne'm sen düşünme bunları.
Başımı olumlu anlamda salladım yataktan kalktık duşa girecekken arkamdan seslendi.
Ömer: Eğer başın dönerse bana seslen ben buradayım sevgilim.
Dediğini onayladım duşa girdim önce suyu ayarlayıp üzerimi çıkarttım suyun altına attım kendimi.
Son kere saçlarımı durulayarak duştan çıktım. Havluya saçımı sardım banyodan çıktım Ömer'in telefonla konuştuğunu görünce onu rahatsız etmeden direkt giyinme odasına gittim. Elim karnıma gelince gülümsedim. Kendime kıyafet seçmeye başladım doktora gideceğimiz için elbise giymek istemiyorum.
Siyah boğazlı kazak aldım ona uygun olarakta kot pantolon almıştım üzerimi giyince diz kapağımın birkaç parmak altında biten bir siyah renk kazağımın renginde olan manto aldım. Onu dolabın kapağına astım ayakkabı kısmından siyah deri bir bot aldım onu giymek için eğildim. Dönen başımla duvara tutundum Ömer'e seslendim.
Defne:Ömer sevgilim gelir misin?
Daha lafımın bitmesinin üzerinden saniye geçmeden Ömer'in yanıma gelmesi bir olmuştu.
Ömer: Defne'm iyi misin ne oldu?
Defne: İyiyim bir şey yok başım dönüyor sadece. Beni içeriye götürür müsün?
Ömer:Gel güzelim.
Beni kucağına alması ile elimi omzuna koydum başımıda boynuna gömdüm kokusunu içime çekerden bir yandanda huzur buluyorum kokusuyla. Boyununu öptüm gözlerimi kapattım.
Defne:Kokuna bayılıyorum.
Beni yatağa bırakmasıyla geldiğimizi anlamıştım karşıma oturdu gülümseyerek bana baktı.
Ömer: Bende sana bayılıyorum napacağız?
Defne:Bilmem sizin aklınızda bir fikir var mı bay mükemmel? Ne dersiniz büyük bir istekle yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA
Fanfiction23 Ağustos 2018 de yazılmaya başlanmıştır.... Defne 25 yaşında tasarım okumuş deli dolu birisidir. Yanlış bir anlaşılamadan dolayı hayatı tamamen değişti. Karşısına çıkan adamın onu bırakmaya hiç niyeti yoktu çünkü Başımı cama yaslayıp düşünüyordum...