112.Bölüm/Müjde

502 30 77
                                    

2.5 Hafta Sonra... /Defne'den

Gözlerimi boynuma gelen öpücüklerle açtım kıkırdayarak ellerimi Ömer'in sırtına çıkarttım.

Defne:Günaydın.

Başını boynumdan çekmeden konuştu.

Ömer: Günaydın güzelim.

Bir süre sonra başını boynumdan kaldırdı tatlı tatlı bana baktı gülümsedim.

Defne:Hadi sevgilim kalkalım mı artık?

Ömer:Cıks, bence biraz daha böyle kalalım.

Defne:Hadi ama geç kalacaksın şirkete çocuklarda okula gidecek onları uyandır sen onlarda geç kalmasın.

Ömer:Kalmazlar, ne güzel vakit bulmuşum biraz seni seveyim.

Defne:Dün yeterince sevdin bence şimdi hadi kalkalım gerçekten geç kalacaksın Ömer. Hadi kalk üstünden.

Tatlı tatlı gözlerime bakmaya devam etti.

Ömer:Lütfen.

Başımı olumsuz anlamda salladım.

Defne:Hiiç öyle bakma hadi kalk bakalım İplikçi!

Burnunu sıktım gülümsedim. Ömer kalkınca direkt duşa girdi bende ilk olarak giyinme odasına gittim Ömer'in kıyafetlerini hazırladım, ardından ise kendi bölümüme gittim kendime kıyafet seçmeye koyuldum krem rengi bir kazak alıp altına siyah renkli pantolon aldım üzerimi değiştirip giyinme odasından çıktım saçlarımı iki taraftanda ayırıp ördüm panduflarımı giydim odadan çıktım. Adımlarımı merdivene yönelttim aşağıya indim mutfaktan gelen kokuyla Ayşe'nin çoktan geldiğini anlamıştım mutfağa girdim.

Defne: Günaydın Ayşe.

Ayşe: Günaydın Defne hanım çoğu şey hazır birazdan masa hazır olur.

Defne:Sen erken mi geldin bugün?

Ayşe:Evet erken geldim.

Defne: Yardım lazım mı?

Ayşe:Portal suyu kaldı bir tek onuda ben yaparım.

Defne:Sen sofrayı kur ben hallederim burayı.

Ayşe mutfaktan çıktı bende onun işlerini yapmaya devam ettim. Yarım saat içinde her şey hazır olunca salona gittim Ömer ve Alaz buradaydı ama Arya yoktu.

Defne: Ömer, Arya nerede?

Ömer:Odasındaydı en son güzelim.

Defne:Siz masaya geçin ben Arya'ya bakayım. Geliriz birazdan.

Yukarı kata çıktım Arya'nın odasına gittim daha giyinmemişti bile prenses.

Defne:Anneciğim niye hala giyinmedin.

Arya:Anne ya bu tişörtü giymedim bir türlü yardım eder misin?

Yanına gittim önce üzerini değiştirdim ardından gülümseyerek saçlarını sevmeye başladım.

Defne:Sen bu tişörtü o hale nasıl getirdin prenses?

Biraz düşünür gibi yaptı ardından dudağını büzdü gülümsemem genişledi yanağını öptüm.

Defne:Hadi bakalım aşağıya inelim yemek hazır geç kalacaksın sonra.

Saçlarını öptüm beraber odadan çıktık. Direktmen aşağıya indik Arya yerine otururken bende kendi yerime oturmuştum yemeye başlamıştım.

*****

Arya ile Alaz'ı yolcu ettikten sonra içeriye girdim direkt. Bir hafta önce Arya Alaz'ın okulundaki kreşine gitmeye başlamıştı ben her ne kadar bu durumu istemesemde Ömer bu durumun onun için iyi olacağını söylemiş ikna etmişti beni. Benim hala bu durumdan içim pek rahat etmesede Arya için alışacaktım.

ZORBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin