115. Bölüm/Şans

481 31 65
                                    

Ömer'den

Gözlerimi çalan alarmla açtım önce gözlerimi ovdum bir süre ayrılmayı bekledim. Yan tarafımda melekler gibi uyuyan Defne'me kaydı gözlerim yastığındaki saçlarına elim gitti nazikçe saçlarını okşarken kokusu ise burnuma çalınmıştı, gülümsedim onu sevdiğimi hissetmiş olacakki bana daha fazla sokuldu.  Saçlarını öptüm.

Ömer:Defne'm güzelim hadi uyan.

Bir şey mırıldandı uykusuna devam etti, bir daha seslendim uyanmayınca onu rahatsız etmeden yanından kalktım. Belliki hala uykusu vardı sevgilimin! Alnını öptüm direktmen duşa girdim kendimi soğuk suyu attım kendimi çok fazla duşta kalmadan duştan çıktım giyinme odasına gittim kendime siyah bir takım aldım üzerimi değiştirdim. Takıma uygun bir mendil seçince onuda ceketimin cebine koydum. Aynanın karşısında saçlarımı düzelttim tekrardan uyuyan Defne'me kaydı, hala uykusuna devam ediyordu yanına gittim saçlarını öptüm.

Ömer:Güzelim.

Defne:Hmm

Gözleri hala kapalıydı benden tarafa döndü yastığa sarıldı sıkı sıkı. Gülümsedim sadece.

Ömer: Defne'm uyanman lazım ama artık meleğim.

Defne:Biraz daha uyuyayım lütfen.

Ömer: Uykunu alamadın mı güzelim.

Dün tüm gece mide bulantısından doğru düzgün uyuyamıştı sevgilim. Son kez saçlarını öptüm yanağını okşadım uykusuna kaldığı yerden  devam etti. Telefonumu alıp Defne'me not yazdıktan sonra odadan çıktım aşağıdan gelen seslerle Alaz ve Arya'nın uyandığını anlamıştım onların yanına gittim tam tahmin ettiğim gibi ikisi birlikte oturuyor sohbet ediyorlardı.

Ömer: Günaydın oğlum.

Alaz: Günaydın babacım.

Önce oğlumun saçlarını öptüm daha sonra Arya'mın saçlarını öptüm.

Ömer: Günaydın prensesim.

Arya: Günaydın babacımm!

Yanağını öpünce gülümsedim. Saçlarını okşadım.

Alaz:Annem nerede?

Ömer: O uyuyor aslanım uykusu varmış bende uyandırmadım.

Arya: Niye uyuyor ki?

Ömer: Uykusu var dedim ya güzelliğim hadi kahvaltıya geç kalacaksınız okula.

Arya: Gitmesem bugün olmaz mı?

Ömer:Nedenmiş acaba?

Bana tatlı tatlı bakıp konuşmaya başladı.

Arya: Çünkü canım istemiyor, gitmesem.

Ömer:Olmaz babacım.

Arya:Ama neden yaa?

Ömer: Babacım lütfen. Hadi gel şimdi kahvatımızı yapalım ben sonra ikinizi bırakacağım okula.

İtiraz etmeden yerinden kalktı Arya Alaz'da peşinden gitti. Telefonumun titremesi ile mesaj geldiğini anlamıştım, telefonumu açıp mesaja baktım.

Gönderen Aras Bey

İyi günler Ömer bey geçen gün konuştuğumuz yemek işini Pazar günü yapsak diyorum siz ne dersiniz?

Gönderilen Aras Bey

Biz Sinan'la konuşur ona göre bir haber veririm size.

ZORBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin