DB : XXXVII

222 35 6
                                    

[ 𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝕭𝖗𝖎𝖉𝖊 ]

[ 𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝕭𝖗𝖎𝖉𝖊 ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 XXXVII

❍ ❍ ❍

Mingyu menjungkitkan kening sambil memandang arah Namjoon .

to the hell ?” Dia ketawa dengan sinis . “ bukankah ianya sudah terlalu kejam masa kau kurung aku di dunia bawah sana tu ?”

you deserve that .” Jawab Namjoon.

Riak wajah Mingyu berubah serius.
“ Seriuslah ? Lepas aku tolong kau ..”

“ aku tak perlu pertolongan kau .” Namjoon menegaskan . “ maybe you should really die instead of locking you down there . kau hanya tahu buat masalah !”

Mingyu melipatkan tangannya ke dada.
“ bukan salah aku kalau makhluk tu timbulkan masalah , diorang yang datang pada aku , inginkan kuasa , i'm just granting their wish . After all , I'm a demigod and thats what i did.”

no ! You didn't use your power in a right way so the hell should punish you !”

Petir berwarna putih terus saja menyerang Mingyu , memukul tubuh jejaka itu lalu ia melilit ke leher.

Yoongi , Jungkook , Hoseok dan Jin mengundur kebelakang , membiarkan jejaka itu .

“ tch .”

Mingyu senyum sinis , lehernya menghilang lalu kesemua lilitan petir pada lehernya terlepas sebelum leher dia kembali pada bentuk asal.

“ huh ?”

Namjoon terpinga-pinga.

Tiada siapa boleh terlepas daripada petir miliknya.

Macam mana Mingyu —

Bekas luka akibat terkena libasan petir milim Namjoon tadi beransur-ansur hilang daripada tubuh Mingyu .

“ Kau !”

“ ya ..” Mingyu tersenyum sinis . “ ini bukan tubuh sebenar aku . this is just a shadow . My real body still down there.”

Namjoon terdiam . Dia memandang Mingyu dengan riak muka tidak percaya.

“ tak kira macam mana kuat pun kuasa kau , kau tetap takkan boleh cederakan aku . I will stay here as long as I please ..” Mingyu tersenyum lebar .

Démon's bride || 지민 ✔Where stories live. Discover now