DB : XIX

318 53 7
                                    

[ Chapter XIX ]

• • • •

Api kelabu yang tadi menyala membakar sekeliling dewan yang diperbuat daripada jed itu kini mengecil , malah api di tapak tangan Jimin turut hilang .

Seorein melepaskan ciumannya , lalu wajah Jimin yang masih terpana di tatap dengan pandangan lembut .

“ Jimini ..”

Jimin mengalihkan anak matanya untuk memandang Seorein .
Pipi jejaka itu tiba-tiba saja berona .

Dia segera mengalihkan pandangnya .

“ banyak sangat cakap ! Dah jom !” ujar Jimin sambil mula mengorak langkah meninggalkan dewan tersebut . Seorein pula pusing memandang arah Eunwoo .

Eunwoo bagi thumbs up .

Seorein hanya ketawa kecil .

“ YAH JUNG SEOREIN PPALIWA !” Jeritan Jimin kedengaran lagi . Seorein segera berlari untuk ke arah jejaka itu .

“ Jimini , do you miss me ?”

“ nope even a bit .”

“ admit it ! Rindu saya kan ? Mengakulah !”

“ tak .”

oh come on !”

Jimin memberhentikan langkahnya , Seorein menurut . Syaitan naga itu pusing memandang arah Seorein .

“ kau—”

Seorein buat muka comel .

Jimin mengeluh .
“ Sini , dekat aku .”

Seorein menurut , dia mendekati Jimin . Setelah cukup dekat , Jimin tersenyum kecil , dia mendekatkan wajahnya pada Seorein , Seorein pun apalagi , segera memejamkan matanya .

Pak !

“ SAKITLAH !”

Seorein menjerit kesakitan sambil mengusap dahinya yang menjadi mangsa jentikan jari Jimin . Jimin tersenyum puas .

“ tu sebab berani ganggu aku masa aku tengah marah .” ujar Jimin sebelum meneruskan langkahnya .

Seorein pout , namun dia segera mengejar langkah Jimin .

“ awak marah sebab Eunwoo tak nak beri saya pada awak ea ?” Soal Seorein sambil menyekeh lengan Jimin .

“ siapa cakap ? Aku buat macam tu sebab kalau tak dia takkan lepaskan kau . kau nak ke bersama dengan si gagak tu ?”

Seorein kembali pout .

Jimin yang curi-curi pandang arah gadis itu tersenyum kecil .

Comel !

Démon's bride || 지민 ✔Where stories live. Discover now