DB : XLIX

141 23 4
                                    

[ 𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝕭𝖗𝖎𝖉𝖊 ]

[ 𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝕭𝖗𝖎𝖉𝖊 ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 XLIX

❍ ❍ ❍

“ arghh penatnya !”

Seorein melabuhkan punggung pada sofa. Hoseok yang mengekori langkah gadis itu dari belakang hanya menggelengkan kepala.

Dia segera ke arah sofa lalu melabuhkan punggung pada sofa yang terletak bersebelahan dengan Seorein, diikuti oleh Mingyu , Namjoon serta seokin. Mingyu hanya berdiri di belakang sofa.

Hoseok mengalihkan pandangan pada Mingyu,

I need to check her condition so can you please leave ?” soal Hoseok pada Mingyu. Mingyu menjongket kening.

I don't take any order from others.” ujar Mingyu lalu dia bersandar pada belakang sofa tersebut.
i'm just following the king order to be her personal guide,” satu senyuman sinis diberi pada Hoseok.

Hoseok dan Namjoon berpandangan sekilas. Kalau ikut hati, dah lama satu serangan terbang pada Mingyu tapi memandangkan Jimin sendiri yang buat keputusan ini, maka mereka tak jadi untuk bantah.

Biarpun Mingyu agak sukar untuk dipercayai, tapi setidaknya dia boleh diharap untuk menjaga Seorein memandangkan Seorien tak ada apa-apa kuasa.

You don't have to worry about that. She's way more safe wit—” Namjoon terdiam apabila Hoseok memberi isyarat pada jejaka itu.

“ suka hati kau lah. Asalkan kau tak menggangu,” ujar Hoseok pada Mingyu akhirnya.

“ tak apa. Mingyu's been good to me !” ujar Seorein sambil tersengih , Hoseok hanya mengangguk.
Seorein menghulurkan tangannya. Hoseok mencapai tapak tangan gadis itu lalu cahaya berwarna hijau muda mula muncul daripada pergelangan tangan Seorein.

Peperangan dengan blacksoldier menyebabkan kemusnahan yang besar pada Kerajaan Naga, bukan itu saja , malah mereka yang terlibat dalam peperangan itu turut menghadapi impak yang besar.

Cahaya itu hilang dan mata Hoseok yang tadinya berubah menjadi berwarna kuning terus saja kembali pada normal.

it seems like your body's fine.” ujar Hoseok. Seorein tersenyum lebar.

“ kan ? Saya dah cakap.” ujar gadis itu selama sambil mencapai biskut yang terletak pada pinggan di meja kopi tersebut.
Biskut itu terus saja dimasukkan ke dalam mulutnya. Hoseok mengangguk.

Démon's bride || 지민 ✔Where stories live. Discover now