DB : XXXIV

220 38 4
                                    

[ 𝓓𝓮𝓶𝓸𝓷'𝓼 𝓑𝓻𝓲𝓭𝓮 ]

[ 𝓓𝓮𝓶𝓸𝓷'𝓼 𝓑𝓻𝓲𝓭𝓮 ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 XXXIV

❍ ❍ ❍

“ Dan aku dah tetapkan sesuatu untuk kau .”

Seorein menjongketkan kening ,
“ tawaran apa ?”

“ kau nak selamatkan Jimin , kan ?” Mingyu menyoal lagi.

you wanted to create deal with me ?”

“ only if you agreed to my price .”

Seorein terdiam lama . Tawaran Mingyu mungkin boleh bantu dia kan ?

“ then what can you do for me ?” soal Seorein lagi .

Give you a power where you can save the dragon king .” ujar Mingyu dengan sebuah senyuman menggoda .

Tch . Aku cuma manusia , macam mana nak ada kuasa ? Aku bukan macam korang ,”

“ Kau mesti dah lupa .” Mingyu tilt sedikit kepala . “ Half of your life belong to Heurous , to add that side of yours is strong enough .”

Mingyu ..

Cara dia bagi tawaran kedengaran sangat menggoda , tapi pada masa yang sama , tawaran itu seolah-olah satu perangkap .

Sebab setiap tawaran yang lumayan pasti akan akan bayaran yang setimpal kan ?

“ Dan apa yang kau inginkan dari aku ?”

you will know once you accept my deal .”

Seorein terdiam lama .

Tawaran Mingyu terlalu bahaya untuk diterima pada saat ini ,
Siapa tahu apa yang dia rancang kan ? Tak mungkinlah makhluk itu saja-saja tolong , kan ?

“ Aku tak ingin apa-apa kuasa. ” Ujar Seorein perlahan .
just sent me back to the Heurous , I need to be there , Please .”

Mingyu senyum sinis ,
okay then. ” jawab demigod itu selamba, dia berdiri lalu merenggangkan tubuh .
but , if you change your mind and need me , You know my name , just say it three times and I'll Grant your wish .” ujar Mingyu lalu dahi Seorein dijentik.

“ Yah ! Sakit lah !” bentak Seorein , pehal mingyu tiba-tiba nak jentik dahi bagai ni ?

Mingyu hanya tersenyum sebelum pandangan Seorein mula gelap .

+ + +


“ Seorein ..”

“ Seorein ppali ireona ..”

Aku seakan-akan tersedar apabila mendengar suara itu .
Sekali lagi , kepala aku terasa sakit . Perlahan-lahan aku cuba buka mata .

Démon's bride || 지민 ✔Where stories live. Discover now