DB : XLVI

149 29 4
                                    

[ 𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝕭𝖗𝖎𝖉𝖊 ]


𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 XLVI


❍ ❍ ❍

“ urgh berat betul gown ni !”

Seorein menyumpah seranah dalam hati. Entah siapa yang pilih gaun tu ! Ni kalau dia tahu awal-awal gaun yang diorang pilih macam ni, baik dia pilih sendiri.

 Entah siapa yang pilih gaun tu ! Ni kalau dia tahu awal-awal gaun yang diorang pilih macam ni, baik dia pilih sendiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pintu bilik gadis itu dibuka ,

“ Your highness ,”

Seorein menoleh. Dia terus saja menjongket kening pada saat dia ternampak Bambam di muka pintu. Tanpa membuang masa, gadis itu segera mengangkat skirt labuh gaun di tubuhnya dan berlari ke arah Bambam.

“ Tuanku tak sepatutnya angkat gaun— aduhai ...” Butler Lee , yang ditugaskan untuk  Seorien hanya mampu menepuk dahi melihat adegan gadis itu sebentar tadi.

so , mana yang lain ?” soal Seorein pada Bambam. Dia melepaskan skirt di tubuhnya semula sambil memandang arah kiri dan kanan di hallway hadapan biliknya.

“ Rasanya di dewan. You High—” Bambam mencebik. Kekok betul bila kena panggil Seorein dengan panggilan tu gara-gara dia sudah biasa bercakap secara selamba dengan gadis itu.

Tapi bila ingat balik—

“ You and Minghao , just because you helped my queen on those time when I'm not around, that doesn't meant you can ' Kau - aku ' dengan dia ? What ? Have you forgotten how I teach you about manners ?! Do you want me to remind you two about how important those manners are ?”

Bambam menelan air liur. Dia siap boleh nampak mata Jimin bernyala dengan warna kelabu lagi masa jejaka itu menyebut pasal remind. Bambam segera menggeleng kepala.

Démon's bride || 지민 ✔Where stories live. Discover now