DB : LIII

146 27 8
                                    

[ 𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝕭𝖗𝖎𝖉𝖊 ]

[ 𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝕭𝖗𝖎𝖉𝖊 ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 LIII

❍ ❍ ❍

Seorein terkelu. Gadis itu terus saja mengalihkan pandangannya daripada bertemu dengan Jimin.
Dia terus saja menundukkan kepalanya , pandangan matanya dikekalkan pada jari-jemarinya yang sedang bertaut pada saat ini.

“ Maafkan saya Jimin.”

Jimin merenung Seorien lama , air mata yang tadinya mula memenuhi tubir matanya mula mengalir.

“ kau , tipu kan ?” soal Jimin. Penat dia meyakinkan dirinya yang semua itu hanya dusta, apa yang dia dengar tiga hari lepas hanyalah prank yang mereka cuba kenakan pada dia. Tak mungkin ia benar kan ?

Tak mungkin sumpahan tu—!

Jimin terus saja mencapai bahu Seorien lalu tangannya mula mencengkam kedua-dua bahu gadis itu, Seorein menyeringai kesakitan.

“ kau tipu kan ?! Bagitahu aku yang k.kau cuma tipu dan cuba kenakan a..aku !” suara Jimin bergetar.

Seorein hanya tersenyum lebar , perlahan dia menolak tangan Jimin dari bahunya.

“ Jimin-ah , terima kasih dan maafkan saya—”

Don't thank me ! Don't look at me like that ! What am I to you ?!”

Seorein mencapai wajah jejaka itu lalu dia mengusap pipi Jimin.
“ saya kena pergi.” ujar Seorein , dia tersenyum lembut untuk jejaka itu. “ ini pilihan saya.”

then how about me ? You don't love me anymore ? W..w..what I ..”

Seorein mendekatkan jarak tubuh mereka lalu satu ciuman diberi pada pipi Jimin.

I love you .. ” luah Seorien perlahan , separuh berbisik . “ to the point where it hurts ..”

“ then please don't leave me ..”

Seorien tidak menjawab.
I couldn't do that I'm sorry ..” ujar Gadis itu sambil menyeka air mata yang mengalir di pipi Jimin. Jimin segera mencapai jari-jemari gadis itu lalu dia mencium belakang tapak tangan Seorien sebelum tangan kanannya menyentuh belakang kepala Seorein.

Perlahan dia melagakan dahi mereka berdua, Seorein memejamkan matanya , air mata gadis itu turut mengalir.

Y

Démon's bride || 지민 ✔Where stories live. Discover now