" Daha iyi olabilirsiniz arkadaşlar . Bir sonraki antrenmana kadar kendinize dikkat edin ! Rosé , Jennie yanıma gelir misiniz ? "
" Buyrun hocam ? " diyerek hocanın yanına ilerledik .
" Evinize gitmeden önce müdürün yanına gidin lütfen , sizinle birkaç şey konuşacak . " dediğinde kafamızı salladık ve soyunma odasına doğru ilerlerken bir yandan da konuşuyorduk ." Niye çağırıyor ki müdür kimseyi dövdüğümü hatırlamıyorum , ya da olay çıkarttığımızı ? "
" Ben de bilmiyorum Jennie , boş ver gidince anlarız . " soyunma odasına girdiğimizde takımdan olan kişileri görüdükten sonra selam verip yerime oturdum ve arkamdaki dolabımdan su çıkartıp içmeye başladım .
Fazlasıyla susamıştım...
Yanıma oturan Jennie'ye baktığımda su şişesini bitirdiği için geri kalktı .
" Rosie ben duşa gireceğim . Sende hemen duşa gir sonra gideriz . " dediğinde kafamı salladım ve göz kırptım .
Jennie dolabındaki gerekli eşyaları alıp duş almaya gittiğinde ben de ayağa kalktım ve elimdeki şişeyi çöpe attım . Dolabımdan ihtiyacım olan şeyleri aldığımda duşakabinlerin olduğu alana gittim .
Kapıyı kilitlediğimde üstümdekileri çıkarttım ve sıcak suyun kaslarımı gevişetmesine izin verdim .
...
Müdür'ün kapısını çaldığımızda temizlik görevlisi kapıyı açmış ve müdürün acil bir işi olduğu için çıktığını söylemişti . Geldiğimiz yolu geri dönerken gördüğüm tanıdık yüzle gülümsedim , etüte mi kalmıştı ?
Jungkook ikimize de sarıldıktan sonra konuşmaya başladım .
" Jungkook niye hala okuldasın ? "
" Etüte kalmıştım . Siz şimdi mi çıkıyorsunuz ? "
" Evet , yorulduğumuz için bizim şöför gelicek almaya . Rosie'yi de bırakacağız istersen seni bekleyelim birlikte gidelim ? "
Jennie ortaya bu öneriyi attığında onaylar bir biçimde kafamı salladım .
" Yok siz beklemeyin beni yorgun görünüyorsunuz , benim bir dersim daha var . " dediğinde onu onaylar bir biçimde kafamı salladım .
Normalde hiç kabul etmezdim fakat bu sefer çok yorgun olduğum için direnmeyecektim . Bir daha sarıldığımızda ayrıldıktan sonra el sallayıp dersliğine koşmuştu .
Hayat çok mu yorucuydu sanki ?
Gelecekte ne olacağından habersiz kendi kendime hayıflandığım günler artık başlamıştı , zorlu günler yakındaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Regret | rosékook
Teen FictionJeon Jungkook'un bir sebebi vardı , fakat Roseanne Park Chae-young bunu bilmiyordu... | Roseanne Park Chae-young × Jeon Jungkook |