( Parti Bölümü Part 2 )
Afallamış görüntüm yerini alaycıl bir sırıtmaya dönüşünce ne yaptığımı anlayıp yüzümden hemen o ifadeyi silip sevimli bir gülüş takındım yüzüme .
" Hoşgeldiniz beyler ne kadar da yakışıklı olmuşsunuz . "
" Teşekkürler siz de çok güzel olmuşsunuz kızlar . Jisoo sen buralara uğrarmıydın ya bazen bizi unuttuğunu düşünüyordum . " diyip sarıldı hemen Jimin Jisoo ' ya .
Ama bu öyle bir sarılmaydı ki Jisoo ' nun yüzü büyük ihtimalle Jimin çok sıktığından dolayı kırmızının hafif bir tonuna dönmüştü , sonra sinsice sırıtıp tüm gücüyle Jimin ' i sıktı .
" Sende de ne güç varmış be kızım senin yüzünden soluk borum büzüşüp ciğerime kaçıcaktı . " dedi ve bu dediğine kendisi de dahil olmak üzere hep beraber güldük .
Artık sarılma faslına gelmiştik , herkes birbiriyle sarıldığında - ki Jennie sıra Jungkook ' a geldiğinde sarılmak yerine kafasına şamar atmıştı - sadece Jungkook ve ben kalmıştık ortada gergin bir ortam oluşurken ben aklıma gelen daha tamamlanmamış planım ile Jungkook ' u kolundan çektiğim gibi sarıldım .
Kimse beklemiyordu , Jungkook ise dünki tavrımdan sonra bunu yaşamanın şokunu yaşıyordu diye düşünüyorum .
" Dün yaşananlar için üzgünüm Kookie sinirliydim ve sinirimi senden çıkardım . " diye kulağına fısıldadıktan sonra o da bana kollarını sardı . Sonrada gülümsediği her halinden belli olan sesi ile kulağıma fısıldadı ,
" Önemli değil Rosie artık barıştık ya önemli olan o . "
O , bunları söylerken kalbim ' bunu ona yapmamalısın ilişkiniz yeniden iyi olsun istemez misin ? ' diye beni uyarırken şeytani kısmım ise , 'o senin kalbini çok kırdı sen de onun kalbini kırmalısın . ' diye sözü devralıyordu . Aklım ise ikisini de dinlemememi ondan sadece uzak durmamı istiyordu .
Ve ben artık kararımı vermiştim bile ...
...
" Bu arada Rosé ve Jennie hani telefonda söylediğim Seokjin vardı ya , o da gelicek . Yani birazdan gelir . "
" Seokjin kim ki ? " diye sordu Lisa .
Eee doğal olarak bilmediği için soruyordu , neyse çok zekiyim ama bunu sonra konuşuruz .
" O Jisoo ' nun sevgilisi Lili . " diye açıklama yaptığımda Lisa kafasını sallayıp önüne döndü .
" Bu arada bizim de arkadaşlarımız geliyor ikimizin de ortak arkadaşı olan Namjoon , Yoongi ve Hoseok vardı ya onlar . "
Jimin ' i de onaylayıp önümüze döndükten sonra iskeleye tekrar oturmuştuk - baya geniş bir iskeleydi - ortamda yine gerici bir sessizlik olmuştu bunu bozan ise telefonumdan gelen bildirim sesiydi .
Taehyungie : Rosie nasılsın bacım .
Onun attığı mesaj üzerine kıkırdadığım için bakışlar bana dönmüştü . Ben izin isteyip kalktığımda mesaj yazmaya başladım .
Rosie : İyi değilim kardeş hiç arayıp sormuyorsun ve benim kalbim var yakışıklı , doğal olarak kırılıyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Regret | rosékook
Teen FictionJeon Jungkook'un bir sebebi vardı , fakat Roseanne Park Chae-young bunu bilmiyordu... | Roseanne Park Chae-young × Jeon Jungkook |