6

365 38 49
                                    


Fizik dersi bittiğinde Jennie koluma dokundu .

" Ben tuvalete gideceğim , gelicek misin ? "

" Hayır , ama bir hava almaya çıkarım . "

Tamam anlamında kafasını salladıktan sonra gitti Jennie . Bende sınıfa giderken hem sallana sallana yürüyor hem de ders başlamadan önce olanları düşünüyordum . Sonra birden... yere düştüm ? 

" İyi misin Chaeyoung ? Önüme bakmadan yürüyordum pardon . "

" Hayır Tzuyu , benim hatamdı . Dikkatsizce yürüyen bendim , sen iyi misin ? " 

" Evet ben iyiyim . Bu arada annem sizi yarın için müsaitseniz yemeğe çağırmıştı Clare teyzeye söylesene . Hayır anlamıyorum telefon varken niye beni iletişim olarak kullanıyorki bu kadın ? Hem onlar evdeyken biz de dışarı çıkarız . "

" Bu fikre sevdim , müsaitiz ve anneme söylerim . Hadi sonra görüşürüz . "

Bana öpücük atıp zıplayarak uzaklaştı . 

Anlık bir karar ile sınıfa geri döndüğümde sırama oturdum ve matematik testi çözmeye başladım .

Biraz zaman geçince sıkıldığım için camdan dışarıya baktım . 

Gözlerim direk o ikisini bulmuştu .

 Lalisa ve Jungkook bankta oturup büyük ihtimal telefondan gruplu oyun oynuyorlardı .

Önüme geri döndüm ve önümdeki deftere bir şeyler karalamaya başladım .

Yanıma bir sandalye çekildi  ve Lalisa gülümseyerek yanıma oturdu . Az önce aşağıda değil miydi bu kız ?

" Naber Chae ? "

" İyi olmaya çalışıyorum ve dün neden bana sonraki teneffüs buluşalım diyip gelmemeni sorguluyorum . "

Bunu dediğim an şaşırıp sanki bir şeyi belli etmemeye çalışıyormuş gibi düşünmeye başladı .

" Şey ıhm , ben unutmuşum . Evet ben unutmuştum " bir şey saklıyordu ama sonra öğrenirim .

" Tamam o zaman , birazdan zil çalar bence beni unutma sebebinin yanına gitmelisin . " bunu normalde ciddi olmam gerekirken alaylı bir şekilde söylemiştim . 

Bu hoşuma gitmişti .

Lalisa üzülüp kafasını salladı ve sonra da gitti . Acaba onu boşuna mı yargılıyordum ? 

Sınıftan giren Jennie'yi gördüğümde bana dönecek olan bakışları umursamadan bağırdım .

" Jennie ne yaptın tuvalette bu kadar yoksa düştün de bir yerin mi kırıldı bebeğim . "

Sırıtmaya başladı .

" Ben düşmedim ama sen düşmüşsün canım , ne oldu bir yerin kırıldı mı ? "

" Senin neden her şeyden haberin oluyor . Bir şeyden de eksik kal ."

" Çünkü benim özel güçlerim var . "

' belli '  diye mırıldandıktan sonra zil çaldı . Ne kadar saçma zamanlarda çalıyor bu zil .

 Öğretmen zili de çaldıktan sonra yine fizik hocası geldi . Ve ben yine bir fizik dersinde başladım düşünmeye .


İnanayım mı sana Lalisa sen söyle .



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin