Teneffüslerde Lalisa'yı ve Jungkook'u aramıştım ama bulamamıştım . Jennie benimle gelme tenezzülünde bulunmamış ve sırada uyuyacağını söylemişti .
Şimdi ise dersimizin bitmesine son 5 dakika kalmıştı ve bu dersten sonra eve gidecektik . Dersimize giren hoca bizi erken bıraktığı için bahçede çantalarımız ile zilin çalmasını bekliyorduk .
Zil çaldığında Jennie ile vedalaştık ve ben de kapının önünde , kulaklıklarımı takarak Jungkook'u beklemeye başladım .
Bir süre gelmediğinde gözlerimi etrafta gezdirdim ve telefonuma bakmaya başladım . Nerede kalmıştı ki ?
Başımı kaldırdığımda Jungkook , Lalisa ile benim evimin tam tersine doğru ilerliyordu .
Ne yani , bunca teneffüs ortalıkta gözükmeyip şimdi de beni bırakıp gidiyo mu ?
Moralim bozulmuştu doğal olarak . Biz küçüklüğümüzden beri hiç eve yada okula ayrı gitmemiştik ki ?
Bunun ilk ve son olmasını dileyerek eve doğru yürümeye başladım .
" Hoşgeldin Rosie . Hadi ellerini yıka da mutfağa gel . "
" Geliyorum anne . " dediğimde annem de bana gülümsemişti .
Ellerimi yıkayıp odama geçip , üniformamı çıkardıktan sonra saçımı dağınık bir topuz yaptım ve annemin yanına gittim .
Burada pizza malzemeleri vardı , birlikte pizza yapacaktık her halde ?
...
Tabağımdaki son pizzayı da yiyip , anneme ' eline sağlık ' dedikten sonra o da göz kırpıp ' asıl senin eline sağlık ' dedi .
Babam her halde evlenirken tam on ikiden vurmuştu . Annem çekici , güzel ve kalbi temiz olan bir kadını bulmak şans isterdi .
Ellerimi yıkayıp merdivenlerle bakıştım ve sonra odama çıkmaya üşendiğim için salona geçip televizyonu açtım , kanalları gezinip hiçbir şey bulamayınca oflayarak merdivenlere baktım .
Tabana kuvvet Rosie...
Odama geldiğimde kendimi direkt yatağa bırakıp bugün olanları düşündüm .
Moralim bozulmuştu .
Jungkook yeniyi eskiye tercih etmişti .
Bazen yeniyi eskiye tercih etmek güzeldir fakat dediğim gibi , bazen ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Regret | rosékook
Teen FictionJeon Jungkook'un bir sebebi vardı , fakat Roseanne Park Chae-young bunu bilmiyordu... | Roseanne Park Chae-young × Jeon Jungkook |