3

424 40 55
                                    



Jennie'ye Lalisa'yı çok ayrıntı vermeden anlatmıştım . Çünkü kendisinin onunla konuşması daha iyi olurdu . 

İkisinin rahat bir şekilde tanışabilmesi için bir dahaki teneffüse sözleşmiştik . 

Dersten artık sıkıldığımı belli edercesine tırnaklarımı masaya vurduğumda öğretmenin ve birkaç kişinin uyarıcı bakışlarının hedefi haline gelmiştim . Sessizce özür dilediğimde önlerine dönmüşlerdi . Zaten birkaç dakika sonra da zil çaldı .

" Hadi gidelim . " deyip Jennie'nin kolundan tutup çekmeye başladığımda huysuzlanarak söylenmeye başladı , ben ise sırıtmakla meşguldüm .

Kantinin içine girdiğimizde Jennie'nin kolundaki elimi onun eline doğru kaydırdım ve elini tuttum . Lalisa önyargı ile yaklaşmak istemesem bile kırılgan bir kıza benziyordu , Jennie kalp kırıcı bir şey söylerse sessizce onun elini sıkıp uyarabilirdim .

Lalisa'yı görünce yanına doğru ilerlemeye başladık .  

" Merhaba hoşgeldiniz . Bu arada teneffüste kısa da olsa konuşmuştuk Jennie fakat tekrardan başlayalım . Merhaba , Ben Lalisa . " dediğinde gülümsedim ve Jennie'ye baktım . 

Gözlerini devirdiğinde elini hafifçe sıkmıştım .

" Merhaba Lalisa ben de Jennie . Jennie Kim . " dediğinde memnun olmuş bir şekilde gülümsedim .

Jennie herkese hemen alışamazdı . Küçüklükten gelen bir güven problemi vardı .

" Ben kahve almaya gideceğim siz de istermisiniz ? Hem kahve içeriz hem de sohbet ederiz . " diyen Lisa'ya baktım çok düşünceli biriydi .

" O her zaman sütlü ve şekerli içer , bana söyleseydin sana söylerdim . " diyip tırnaklarına baktı Jennie . 

Beni böyle tanıması beni sevindiriyordu fakat Lisa'ya böyle davranması garip geliyordu . 

Lisa bana onay almak için bakınca kafamı salladım .

" Jennie sen neli içersin ? "

" Ben almıyım Lisa . Yinede teşekkür ederim . " dediğinde Lalisa tam arkasını dönecekken kolundan tutunca bana döndü .

" Ben de geliyim istersen ? " dediğimde kafasını iki yana salladı ve Jennie'ye baktıktan sonra tekrar bana dönüp göz kırptı .

" O zaman ben gidiyorum . " dediğinde gülümsedim ve gittiğinde yerime oturdum .

" Hey Chae , bu kızı çok gözüm tutmadı ama önyargılı yaklaşmak istemiyorum " dedi Jennie . Tamam da senin gözün kimseyi tutmuyor ki ?

" Ona biraz zaman ver Jennie , Onu belki de seveceksin ? "

" Tamam be hemen kızma " 

Ona hemen öpücük yolladığımda güldü . 

Bazen Jennie'nin gülüşü olmak istersiniz nadir ve özel ...

" Kahveleriniz geldi . "

" Kafam çatlıyordu zaten bir daha ki matematik sınavını düşünmek yüzünden . Şimdi kahve çok iyi gelir . Teşekkürler Lisa . " 

Jennie'ye dönüp ister misin anlamında uzattığımda kafasını iki yana salladı ve ısrar ettiğimde ise koca bir yudum aldı .

Ayı .

Biz bunları yaparken Lalisa güldü ve kahvesinden bir yudum aldı . Sohbet ederken kahvelerimizi bitirdik .

" Kahve için teşekkürler Lisa . " dediğimde kafasını önemli değil anlamında salladı .

" Asıl ben size bana güzel vakit geçirmemi sağladığınız için teşekkür ederim . Kahvenin lafı bile olmaz . " dediğinde 

" Tuvaletim geldi çabuk konuşun . " dediğinde Jennie'ye güldük .

" Güzel vakit geçirdim bir dahaki teneffüse tekrarlayalım " dedi ve el sallayarak gitti .

" Hadi lan çişim geldi " diyince tekrar güldüm ve hadi anlamında başımı salladım .

Hayatın güzel olarak geldiği son zamanlarım olduğunu bilmeden habersizce  yaşamaya devam ettim.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin