9

329 30 128
                                    


Şu aralar Jungkook'un korkaktan başka bir şey olmadığını düşünüyordum , daha birkaç dakika önce Jimin'in sorduğu soruyu geçiştirip sonra da yanımızdan sadece bir kafa selamıyla ayrılmıştı . 

Sorunun ne olduğunu söyleseydi çözebilirdik , belki de onun farketmeden kalbini kırmıştım , fakat o hiçbir şey söylememeyi tercih edip üstüne korkak tavuk gibi kaçıyordu . Bunu yazınca canım baya tavuk çekti ama bunu şu anlık arka plana atmayı tercih ediceğim .

" Rosé bir sorun mu var ? Ders hariç her yere odaklanıyorsun ? "

Jennie'nin endişeli bakışlarını görmezden gelmeye çalıştım . Bu soruyu soran tarih hocamızdı . Çoğu kişinin aksine tarihi severdim kültürümüzü öğrenmek oldum olası hoşuma giderdi . Ülkemizin tarihindeki yaptığı başarılar beni bu derse daha çok bağlarken  ,  atalarımızın yaptığı bazı başarısız girişimler bana neden böyle yaptınız ki , diye sorgulatıyordu . 

Ama asıl konumuz bu değil tabii ki . Benim size uzun yoldan anlattığım olay şu ; ben normalde tarih dersini dikkatle dinlerken bu aralar malum olaydan dolayı sıkça dalıyordum ve bu tarih hocamızın gözünden tabii ki de kaçmamıştı . 

Öğretmenimize ve Jennie'ye karşı güven vermek amaçlı gülümsedim , ama hocamız durmuyordu ve devam etmekte ısrarcıydı .

" İstersen bir yüzünü yıka ve biraz hava al , anlayamadığın yerler olduysa da bana sorabilirsin " diyip tebessüm etti  , tebessümü bana da bulaşırken Jennie ,

" Ben de geliyim mi ? İyi misin ? Aslında gelmememi istesen de zaten teneffüste birkaç dakikaya çalacak o zaman yanına gelirim . "

" Gerek yok şimdi gelmene ben iyiyim , hadi sen derse odaklan . " dedim ve hocaya eğilerek selam verip sınıftan çıktım .

Alınıma masaj yaparak yürürken Jungkook kendi sınıflarının kapısını açtı ve oflayarak dışarı çıktı . Ben onu gözlerimi yumup umursamadan tam yürümeye devam edicektim ki , yerdeki kaleme basıp yere düştüm . Ama çoğu yerde yaşanan klişe olaylardan olmadı ve ben de tam olarak popomun üstüne düştüm .

Hayır yani o kalemin orada ne işi var ya da ben gözümü kapatmadan dikkatlice yürüsem ne olurdu ? 

Jungkook'un gözleri şaşkınlıkla açılarak yanıma doğru gelirken ben Tanrı'dan beni bu durumdan kurtarması için dua ediyordum . Kalça kemiğimin üstüne düştüğüm için kalkmaya çalışınca çok feci bir şekilde ağrımasa tam gaz tuvalete koşardım ama işte hayat yine benim için değil benim bu durumlarımdan eğlendiği için gülüyordu .

 Ama Tanrı bana acıdı ve teneffüs çaldı sonra Jennie'nin yanıma koştuğunu gördüm ve siper aldım , Jennie Jimin diye bağırırken , Jungkook uzun zaman sonra ilk defa benim olduğum olaya  gülüyordu , Jimin koşarak yanımıza geldi ve beni kucağına alarak revire götürdü . 

Bir bakımdan kurtulmuş gibi gözüküyordum fakat , bu aksiyonu yaşamaya ne gerek vardı ? 

" Niye revire getirdiniz lan beni revirde ne yapıcam ? "

" Rosie daha oturamadığın için hala Jimin'in kucağındasın , oturamadığına göre burada yatacaksın . Değil mi Bayan Lee  ? " hemşiremiz yani Bayan Lee kafasını salladıktan sonra ,

" Tam olarak öyle olucak Jennie , iserseniz siz arkadaşınızı bırakıp gidebilirsiniz . " 

Jimin beni sedyeye benzeyen şeyin üstüne bıraktıktan sonra , ikisi de hatta Bayan Lee ile üçü de sandalye , koltuklara oturdu .

" Rosiiiiieeeeee ! "

" Aha geldi gereksiz . " diyen Jennie'ye hafifçe vurdum o ise ' ne var ya bir şey mi dedim ' dedikten sonra ben de başımı onaylamak amacıyla salladığımda Jennie gözlerini devirdi , Jimin ve ben ise sırıttık .

" Rosie iyi misin Jungkook seni düşerken görmüş . " 

" İyiyim Lili sadece kaleme bastım ve pat diye düştüm , onun dışında sorun yok yani . " dediğimde güldük ve Lisa da yanımıza oturdu . Biz dördümüz konuşuyorken Jungkook kapıdan içeri girdi , bakışlarımız buluştu ve de birkaç saniye boyunca ayrılmadı . Kalbimde ufak bir sızı hissettim onu özlediğime dair . O gözlerini kaçırdı ve sonra da ben , diğer üçlü bizi izlerken o boğazını temizledi ve konuşmaya başladı ,

" Lisa hoca seni çağırıyor , hemen gitmeni söyledi seninle bir şey konuşacakmış . " Lisa onu tuhaf bir üzgünlükle biraz da kırgınlıkla - ki neden böyle oldu hiçbir fikrim yok - onu onaylayıp odadan çıktı ve gergin hava odayı esir aldı .

" Sana da geçmiş olsun Roseanne . " diyip ayrıldı odadan Jungkook . Jennie ve Jimin üzgün olduğumun farkındaydı . Fakat bir yandan da mutluydum çünkü Jungkook uzun zaman sana bana bir cümle bile olsa konuşmuştu .


Ve o gün sevgilim , o gün sen bana ilk defa farklı bir his olduğunu gösterdin , üzüntünün ve mutluluğun ne kadar birbirine zıt ama bir o kadar da uyumlu olduğunu .



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin