" Biraz kahve içmeye oturalım benim bacaklarım ağrıdı . " dedim ve ikisinin de koluna girip peşimden sürüklemeye başladım .
Bir veya iki saat önce yaşananları kızlara anlattığımda Jennie , ' aferin Rosie tam sana öğrettiğim gibi ' diyip omzumu pat patlamış , Lisa ise gururlu bir şekilde bana bakıp elini yumruk yapıp yukarıya çıkartmıştı . Şimdi ise hepimiz alışverişi çok sevdiğimiz için biraz abartmış ve bir sürü şey almıştık .
" Hoşgeldiniz ne isterdiniz ? "
Lisa mocha , Jennie americano , ben ise karamel macchiato istemiştim . Hemen içip kalkmamız gerekiyordu çünkü 5 saat sonra parti başlayacaktı . Bugüne özel ailelerimizden geç saate kadar kalma izni de almıştık akşam da belki otelde kalırız diye düşünmüştük , hatta ailemiz bize yine bugüne özel olarak Kore'nin en iyi otellerinden birinden yer ayırtmıştı . Odamız 4 kişilikti çünkü partiye gelen bir arkadaşım daha bizimle kalıcaktı .
Aslında Jennie ile ortak arkadaşımızdı , Lisa ile de iyi anlaşırlar diye düşünüyorum .
" Hadi hepiniz içtiyseniz kalkalım çünkü daha aldığımız şeyleri dezenfekte makinasına götürüceğiz , çünkü yıkatırsak üstüne bir de kurutturmamız lazım bir de ütületmemiz o yüzden hadi kalkalım . " diyip uzun bir açıklama yapmıştı Lisa . Jennie ile artık daha iyi anlaşıyorlardı ama Jennie hala nedenini bilmediğim bir şekilde ona hala ısınamamıştı . İç çektim ve onaylar bir biçimde kafamı salladıktan sonra hesabı ödemeye gittim .
Hesabı ben ödediğim için hiç bir şey demediler çünkü yemek parasını Lisa , tatlı parasını da Jennie ödemişti . Biraz adaletsiz bir sistem yapsak bile ortak karara vardık sonuçta ?
...
" Rosie neredesiniz ? Biz geldik kapının önünde bekliyoruz . "
" Geliyoruz Lili . " dedim ve telefon hoparlörde olduğu için Jennie' ye söylememe gerek kalmadan ceketini aldı ve merdivenlere doğru yürümeye başladı ve evin kapısını açıp dışarı çıktı. Parti deniz kenarında olacağı için biraz uzun bir mesafedeydi o yüzden erken çıkıyorduk .
Ben de Jennie 'yi takip ederken Jen'i süzdüm , üzerine bej renginde önü bağcıklı bir elbise altına ise uzun beyaz bir çorap ile beyaz bir sneaker giymişti .
Önümüzde Lisa belirdi ve ufak bir sarılma faslından sonra onun ne giydiğine de baktım . Normalde beyaz ve göğüs dekoltesi baya geniş olan bir elbise giymişti fakat o , dekolte olan yeri askısız , siyah , kısa bir crop ile kapatmıştı ve de yanlış anlaşılmasın crop u içine giymişti . Ayakkabı olarak ise siyah , topuklu bir sandalet ile tamamlamıştı görünüşünü .
Arabaya binmiştik ve Lisa'nın ve onların şöförünün sohbeti doldurmuştu arabanın içini .
Ben ise üstüme krem rengine benzeyen bir beyaz , Jennie'ninkine göre daha ince önü bağıcıklı olan bir crop ve altına ise takım oluğu belli olan bir etek giymiştim . Ayakkabı olarak ise siyah , kalın tabanlı bir bot giymiştim . Ve belki serin olur diye hepimizin ceketleri vardı .
Partinin olacağı yere vardığımızda gerçekten de erken geldiğimizi anladım ama benim için sorun değildi diğerleri gelene kadar etrafı tanıyabilirdik mesela .
" Rosie , Jennie ? "
" Jisoo unnie ! " diyip hemen sarıldım arkamdan Jennie de gelirken Lisa şaşkındı . Büyük ihtimal Jennie'yi ilk defa böyle gördüğünden ve unniemin tanrıça kadar güzel olmasındandır .
Artık bugün hep yaptığım gibi Jisoo ' yu da süzdüm , bazen Jisoo , bazen unnie , bazen ise Jisoo unnie diyordum ve o bunu takmıyordu .
Jisoo hepimizden farklı olarak saçlarını topuz yapmış ve perçem , kahküllerini açık bırakmıştı üzerinde zarif bir o kadar da güzel bir beyaz elbise vardı . Altına ise beyaz topuklu bir tane bot vardı ve gerçekten partinin en güzeli o olucak diye bir his vardı içimde . Çünkü çok güzel ?
Birlikte konuşarak iskele kenarına gelmiştik ve Jisoo Lisa ile iyi anlaşmış gibi gözüküyordu . Jisoo normalde iyi bir kızdı fakat herkese yakın olamıyordu bu yüzden biraz şaşırmıştım .
İskele kenarına oturduğumuzda onlar konuşurken ben uzaklara doğru dalmıştım . Kafamı arkaya çevirdiğimde gördüğüm kişile ile afalladım .
İşte gerçek parti şimdi başlıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Regret | rosékook
Teen FictionJeon Jungkook'un bir sebebi vardı , fakat Roseanne Park Chae-young bunu bilmiyordu... | Roseanne Park Chae-young × Jeon Jungkook |