16

243 19 36
                                    


Uyandığımda güneş daha doğmamıştı fakat doğacağını belli eden ışıkları hafifte olsa karanlık gökyüzünü koyu bir maviye çevirmişti .

Yanımda uyuyan Jungkook'a baktım ve saçını okşayıp kollarının arasından çıktım . Elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra balkona çıkıp güneşin doğarkenki güzelliğini izledim . Başım biraz döndüğünde yeni uyandığım için sorun etmedim , çünkü herkes uyanınca başı dönerdi ? 

İçeriden sesler geldiğinde içeriye baktım , Jungkook'un yataktan düştüğünü gördüm ve yanına doğru ilerledim . Hala uyuyordu .

Tatlı  

Jungkook'u uyandırmaya çalıştığımda telefonumun çaldığını duydum . Annem arıyordu .

" Annecim ? "

" Kızım Jennie'de değilmişsin neredesin ? İyisin değil mi ? "

" Anne bir sorun yok sadece biliyorsun ki Jungkook ile konuşmamız gereken şeyler vardı çıkarken söylemiştim . Şu an Jungkook ile birlikteyim . "

" İsterseniz kahvaltıya gelin beraber yapalım olur mu ? "

" Olur . Anne kahvaltı demişken sabahın bu saatinde niye uyanıksın ? "

" Jennie endişelenmiş ve sana ulaşamamış beni aradı o yüzden . Neyse hadi görüşürüz canım ? "

" Görüşürüz anne . "

Anneme yalan söylememiştim o yüzden mutluydum , olayları tam olarak anlatmamıştım bu yüzden de biraz huzursuzdum .

 Jungkook'a baktığımda hala uyuyordu . Bu sefer onu öperek uyandırmaya çalıştığımda hemen uyandı . 

Fırsatçı 

" Günaydın sevgilim . " 

" Günaydın Kook . "

Ayağa kalktığında dışarıya baktı ve söylenmeye başladı .

" Ya daha kargalar bokunu yemeden neden uyandık biz Rosie . " dediğinde bu dediğine sadece güldüm ve aşağıya inmek için merdivenlere doğru yöneldim . Jennie'yi de aramam gerekiyor olduğunu hatırlayıp tam arkamı dönüp indiğim merdivenleri geri çıkmaya başladım . 

Jungkook'ta yüzünü yıkamış aşağı iniyordu . Karşı karşıya geldiğimizde yanağıma bir öpücük kondurup geri çekildi ben de onu öptükten sonra gücüm sanki elimden alınmış gibi oldu ve gözlerim karardı . 

Tek hissettiğim Jungkook'un belimden tutup düşmemi engellemesiydi .


...


Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım ve odayı inceledikten sonra ağzımdan alaycı bir gülüş çıktı . Yine dönüp dolaşıp aynı yere gelmiştim .

Kesinlikle hiç özlememiştim...

Çıkardığım ses ile odadakiler başlarını yerden kaldırıp bana baktı . Jungkook hemen ayağa kalktı ve hızlı adımlarla odanın dışına çıktı .

Annemler bana bir şeyler mırıldanırken aklımdaki tek şey o kadar tedaviye rağmen hastalığımın gitmemiş olma ihtimaliydi . Bu başka bir şey de olabilirdi , ve ben başka bir şey olmasını çok isterdim .

Kapı kızlıca açıldığında Jungkook koşarak yanıma gelmiş ve elimi kendi elleri içine hapsetmişti . Ona güven vermek için gülümsediğimde Taehyung geldi ve Jungkook'u itip onun yerine kendisi oturdu . Bu yaptığı kıkırdamamı sağladığında bana güldü ve Jungkook'a memnun olmayan bir şekilde baktı . 

" Sen kimsin de benim mini minnacık bebeğimin ellerini tutarsın o elleri sadece ben tutabilirim . " dediğinde Lisa gözlerini devirdi ve konuşmaya başladı ,

" Sevgilisi olunca ne olucak Tae ? " dediğinde gözlerini kısıp Lisa'ya ayıplayıcı bakışlar attı ve bana geri döndü .

" Sen o çirkefe aldırma güzelim o hiç bir şey bilmiyor kalbi buzdan onun , benim kalbimin aksine . "  diyip elini kalbine götürdü .

Annemler ise ' gençler sizi yalnız bırakalım ' diyip odadan ayrılmıştı .

" Gerizekalı sen sadece Rosie'ye karşı böylesin . Lalisa sevgilin kıza bile bir gün bile olsa böyle davrandığını görmedim . " diyip sözü aldı Jimin . 

Aklımda sadece şu sorular vardı :

- Jimin ve Jennie neden el ele ?

- Tae ve Lisa sevgili mi ?

- Jisoo neden Jin ile kavga ediyor ? 

- Namjoon neden telefona bakıp sırıtıyor ?

- Hoseok ve Yoongi neden ellerinde atıştırmalık ile Jisoo ve Jin'in kavgasını izliyor ?

- Ve Jungkook neden bu kadar tatlı ?

Jungkook diğer yanıma geçmiş elimi tutmuştu . Elime ve koluma nazikçe şekiller çiziyor , benim onca sese rağmen mayışmamı sağlıyordu .

" Artık susun bence arkadaşlar burası bir hastane odası ve en önemlisi Rosie'nin dinlenmek için sessiz bir ortama ihtiyacı var . " diyerek herkesi susturmuştu Jennie .

Daha sonra Taehyung'a bir dakika işareti yaparak yanıma geldi ve beni anlımdan , yanaklarımdan öptü ona teşekkür ederken bana güzel gülümsemesinden sunduktan sonra ' çabuk iyileş Rosie ' diye fısıldadı ve yerine geçti .

" Jungkook daha demin şakayla karışık bir şekilde demiştim fakat bu sefer ciddiyim , aranızda bir şey mi var ? " diye ciddiyetle sordu Tae onu yanımdayken nadir zamanlarda ciddi görüyordum . Birbirimize bağlıydık...

Jungkook bana baktığında ona gülümseyip Tae'yi elim ile çağırdım diğer elimi de o tuttuğunda elini güven verircesine sıktım .

" Rosie ? " dediğinde evet anlamında kafamı salladım . 

Tae hiç bir sevgilimden hoşlanmamıştı onlara güvenmiyordu beni emanet ediceği kadar ve her zaman beni dikkatli olmam konusunda hep uyarırdı .

 Taehyung biraz gerilmiş gibi gözüküyordu sessizce ' iyi misin ' diye sorduğumda bana tebessüm etti ve elimi öptü . Sonra ise yerinden kalkıp Jungkook'un omzunu pat patlayıp odadan dışarı çıktı . Jungkook'ta mesajı anlamış olmalı ki elimi son kez öpüp Tae'nin arkasından çıktı . 


Bana sadece konuşmalarının iyi geçmesini dilemek kalıyordu .


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin