19

342 21 98
                                    


/ 𝚜𝚌è𝚗𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚎 /


Gemiye eşyalarımız doldurulurken Lisa ve Jisoo küçük çocuklar gibi el ele tutuşmuş zıplayarak şarkı söylüyorlardı . 

Eşyalarımızın hepsinin doldurulduğu haberini aldığımızda gemiye doğru yürümeye başlamıştık . Gemide sadece biz ve çalışanlar olacaktı . 

Sayımıza göre büyük bir gemiydi burası .

Geminin birazdan iskeleden ayrılacağı anons edilince içimi sebepsiz bir korku sarmıştı . Nedenini bilmiyordum . Açıkçası bilmesem de iyi olurdu .

İçimde bu korku yüzünden büyük bir girdap oluşmuştu . 

Sanki bu girdap bütün umutlarımı alıyordu .

Fakat bu girdap aynı zamanda içimi ferahlatıyordu...

Umursamamaya çalışıp kulaklığımı kulaklarıma taktım ve müzik listemi açıp şarkı dinlemeye başladım , sonrasında ise gözlerimi kapatıp oturduğum büyük koltukta kendimi rahat hissedecek bir konuma ayarladım .

Gemi hareket ettiğinde kulaklık takmama rağmen Lalisa'nın çığlığını duyduğumda yerimden doğrulup Lisa'ya endişe ile baktım . 

Mutluluk çığlığı attığını öğrendiğimde arkama yaslandım ve mayışırken kendimi uykunun kollarına bıraktım .


***


" Rosie . "

" Hmm? "

" Uyanmalısın bebeğim yemek yiyeceğiz . " 

Gözlerimi hafifçe araladığımda dibimde dikilen Jennie'yi görüp kafamı salladım . Bana havadan öpücük yollayıp bulunduğum odadan çıkmıştı . 

Sanarım uyuya kaldığım koltuktan beni bir odaya taşımışlardı . Bu benim işime gelirdi çünkü belimin veya boynumun ağrısıyla uyanmak istemezdim .

Ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra odadan dışarıya çıktım . Küçük bir koridor vardı ve de birkaç tane kapı . 

Koridorun bitimine ulaştığımda merdivenlerden çıktım ve geminin güvertesi ile karşılaştım . Yemek masası da buraya kurulmuştu . 

" Günaydın uykucu . " diyerek alayla sırıtan Yoongi'ye dil çıkardım ve kendimi Hoseok'un yanına attım , diğer yanımda Namjoon karşımda ise Jungkook vardı .

Yemeklerimizi servis ettikten sonra  ' afiyet olsun ' diyen çalışanlara teşekkür ettikten sonra gidişlerini izledim ve yemeğimden yemeye başladım .

Hem sohbet ettiğimiz hem de doyduğumuz yemekten sonra sofrayı toplayan kızlara yardım etmiştik .

Oturma alanına gidip oraya oturduğumuzda başımı Jisoo'nun omuzuna yaslamıştım ve biraz önce uykudan kalkmama rağmen uykum tekrardan gelmişti . 

Etrafa baktığımda Jungkook'un olmadığını gördüm .

" Jungkook nerede ? "

" Cidden Jungkook nerede ? " diyerek şüpheli bir tavırla konuşmuştu Taehyung .

" Bana telefon görüşmesi yapacağını söylemişti , geminin diğer ucunda felan olabilir . " diyerek açıklama yapan Seokjin'e teşekkür edip ayağa kalkmıştım ve geminin diğer ucuna doğru yürümeye başladım .

You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin