Parti maalesef istediğim gibi sonlanmamıştı . Fakat intikamımı okulda da alabilirdim sonuçta , ya da almayıp her şeyi akışına bırakabilirim ...
Bu arada Taehyung gelmişti şaşırtıcı bir şekilde erken gelmişti ve geldiği gibi Lisa ile çok iyi anlaşmaya başlamıştı , bunların arasında tuhaf bir etkileşim vardı ama şu anlık kurcalamamayı tercih ediyordum .
Soruyu çözerken beyaz kağıda kırmızı bir sıvı damladı , elimi burnuma götürdüğümde aynı şekilde yine kırmızı sıvıdan gördüm . Lavobaya gittim ve burnuma su verdim , uzun uğraşlar sonucunda durdurabilmiştim .
Odamdaki lavabodan çıkıp yatağıma oturdum ve düşünmeye başladım . Aslında düşünülcek bir şey yoktu test çözerken kafamı fazla eğmiş olmalıyım ki burnum kanamıştı .
Fakat benim düşündüğüm şey bu değildi , benim düşündüğüm bu aralar burnumun fazla kanamasıydı . Daha annemlere söylememiştim fakat biraz daha kanarsa söyleyecektim .
Takmamaya çalışıp Jungkook'u aramak için telefonumu elime aldım her ne kadar onu eskisi kadar sevmeyip ondan intikam duygum hala olsa bile - ki intikam alma fikrine artık daha soğuktum - onu görünce veya onunla konuşunca rahatladığım su götürmez bir gerçekti .
" Alo ? "
" Jungkook müsait misin ? Eğer müsait ise buluşabilirmiyiz ? "
" Tabi Rosie iyisin değil mi ? "
" Evet iyiyim sadece konuşmak istiyorum . "
" Peki sana konumu atarım Rosie , 1 saat sonrası sana uygun mu ? "
" Evet . "
" Peki görüşürüz o halde . "
" Görüşürüz Kook . "
Telefon kapandığında ben donmuş gibi duruyordum , ona Kook demiştim . Ve bunu eskiden söylerdim , genellikle onunla birlikte olmaktan mutlu olduğum zamanlar...
Umursamayıp Jungkook'un attığı konuma baktım . İkimizin evine de yakındı . Aramız bozulmadan önce oraya çok giderdik . Aklıma en son gittiğimizde yaşadığımız anı gelince yüzümde ufak bir tebessüm oluştu .
***
" Rosie ? "
" Kook ? "
" Biliyorum belki biraz saçma gelebilir fakat hatırlıyorsan eğer biz 8 yaşında iken sana evlenme teklifi etmiştim ? "
Rosé'nin yüzünde aklına gelen anılarla birlikte ufak bir tebessüm belirdi ve Jungkook'u onayladı .
" İşte o zamandan birkaç gün önce bir animasyon izlemiştik bir tane çocuk vardı ve onun anne , babası . "
Rosé yüzünde hala olan tebessüm ile devam et anlamında başını salladı .
" Anne ve babası normal olarak evliydi ve birbirlerini çok seviyorlardı , ben de onları görünce aklıma direk ikimiz gelmişti . " dedi ve Jungkook kaşlarını kaldırarak devam etti , Rosé ise ona bakıp şu an ne kadar tatlı göründüğünü içinden geçirdi .
" Neyse fazla uzatmıyalım yani ben o zamanlar senden hoşlanıyordum veya hoşlandığımı sanıyordum o çocuk aklımla . "
Rosé onun dediğine büyük bir tebessümle cevap verdi .
" Biliyor musun Kook o animasyonu izleyince benim de aklıma sen ve ben gelmişti . "
Onlar konuşurken garson gelmiş , siparişlerini bıraktıktan sonra afiyet olsun demiş ve yanlarından ayrılmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Regret | rosékook
Teen FictionJeon Jungkook'un bir sebebi vardı , fakat Roseanne Park Chae-young bunu bilmiyordu... | Roseanne Park Chae-young × Jeon Jungkook |