10

320 29 132
                                    


Bazı zamanlarda kendinizi çok değersiz hissederdiniz , herkes size değer verse bile sadece bir kişi yüzünden , hele ki o kişi çocukluk anılarınızda yer alıyorsa . 

İşte ben de o zamanlardan birindeydim şu an her halde , eve gidince sevgi dolu , sağlıklı , maddi ve manevi anlamda iyi  bir aileyle karşılaşıyorsunuz belki ama  - hatta buna şükür etmeliydim - Jungkook ve Jimin benim küçüklük zamanlarımın başında yer alıyordu .

Belki Jimin benimle hatta her zaman Jungkook'un aksine yanımda fakat olmuyordu işte .

" Rosé akşama parti veriyorlarmış bu insanlar , gidelim mi ? Hem kafa dağıtmış oluruz bize iyi gelir ? " 

" Jimin geliyor mu ?  " 

" Evet sordum o arkadaşlarımla gideceğim dedi , hem senin Lisa vardı ya o da gelir , izin veriyorum . " dedi bunu neden söylediğini az ok tahmin edebiliyordum ama üzerine sonra da atlayabilirim .

" Tamam o zaman bizim eve geçelim , üstümüzü değiştirip oradan Lisa'yı alırız sonra da alışveriş merkezine gideriz olur mu ? " 

" Tamam o zaman sen gitte haber ver ben de uyuyum sıramda . "

Onu onaylayıp koridora doğru yürümeye başladım , fakat sonra adımlarım kendiliğinden durdu . Eğer Lisa gelirse Jungkook onunla beraber gelmez miydi veya Lisa'ya soracağım sırada Jungkook onun yanında olacağı için... 

Aman neyse ne bazen çok boş düşündüğümü düşünüyorum ki zaten boş düşünüyorum .

Lisa ve Jungkook 'un sınıfının önünde durduğumda ellerimin terlemiş olduğunu farkettim ve okul eteğime ellerimi sildim . 

Lisa , Jungkook 'a bir şeyler anlatıyor Jungkook ise onu dikkatle dinliyordu arada bir de kaşlarını çatıp , gözlerini deviriyordu , çok sorgulamadan Lisa'ya tekrardan odaklandım .

" Lisa yanıma gelebilir misin ? " 

Lisa beni görünce Jungkook 'u boşvermiş ve bana doğru gülümseyerek gelmeye başlamıştı .

" Nasılsın Rosie ? Aslında seni görmem iyi oldu , akşam parti varmış beraber gidelim mi ? " diye sormuştu aslında şaşırdım diyemem çünkü Lisa bu zamanda tanıdığıma göre tam bir parti kızıydı .

" Aslında ben de onu söylemek için gelmiştim . Jennie ve ben akşamki parti için alışveriş merkezine gideceğiz dersler bitince sen de gelmek ister misin  ? "

" Bu çok iyi bir fikir Rosie hem bu akşam beni almaya şöför gelicekti normalde gelirken kıyafet bana kıyafet getirmesini de söylerim , hem de sizi de evlerinize üstünüz için eve bırakırız ? "

" Zaten Jennie direk bize gelicek onun bizde de kıyafetleri olduğu için direk bizim eve geçeriz , oradan da alışverişe . "

Lalisa da onayladığında yüzüme memnun olduğumu belirten bir gülümseme kondurup başımla selam verdim tam gidecekken Jungkook kolumu tuttu ben de tabi şaşırdım e haliyle , şaşırmayıpta ne yapıcam canım ?

" Biraz konuşalım Roseanne . "dediğinde kafamı onaylar biçimde salladım ve o da önümden yürümeye başladı . 

İşte Jungkook'u o kadar çok özlemiştim ki , onun için gururumu bile ayağımın altında aldım bu durumda . Bunun neresi gurur meselesi diyebilirsiniz fakat , kim ona hiçbir duygu barındırmayan ifadesiyle bakan ve kendisinden hiçbir neden olmadan uzaklaşan birine o ' konuşalım ' deyince hemen yanına gider ki ? Ben değer verdiğim insanlar için bunu yapabilirim , ki yaptım da zaten ama eğer yine böyle bir olay olursa bu kadar yumuşak davranmayacağım de kesin .

" Seni dinliyorum Jungkook ? Ne diyeceksin senden sıkıldığım için seni bırakıp gittim felan mı ? "

" Hayır Roseanne kafam karışıktı ve o yüzden de senden uzaklaştım gibi oldu , uzaklaştım da zaten . Bunun için senden özür dileyecektim .

" O zaman dile ne duruyorsun ki . " özür dileyecektim diyor fakat özür dilemeye dili varmıyor buna biraz sinirim bozulmuş olabilir . Ama bu kadar saçma bir nedenden niye sinirim bozuluyor onu da anlamış değilim yani .

" Özür dilerim Roseanne . Oldu mu ? " yine aynısını yapmıştı hem de 3 kere üst üste evet üşenmeden saydım sorgulamayın . Eskiden bana ya Rosé ya da Rosie derdi , hatta Roseanne'yi bana küçüklüğümden bu yana ilk defa kullanıyordu . İşte bu yine anlandıramadığım bir şekilde içimdeki alevi daha da körükledi .

" Hayır olmadı , üzgünüm ama özürünü kabul etmeyeceğim Jungkook . Hiç samimi gelmiyorsun artık . " dedim ve omuz atıp sınıfa doğru yürümeye başladım . O kadar soğuk konuşmuştum ki ben bile ürpermiştim .

Ben normalde boktan sebeplere bu kadar tepki vermiyordum bana bir şeyler oluyordu .


Beni sen değiştiriyordun Jungkook , hepsini sen yapıyordun . Belki de gelecekte pişman olacaktın ama sen yine de devam ediyordun .



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin