Önümde duran otele baktığımda sadece bir gün kalcağımız için çok iyi bir otel seçmeyeceklerini düşünüyordum fakat burası baya lüks bir yere benziyordu .
Erkekler resepsiyona doğru ilerlerken bir ayrıntı dikkatimi çekti .
Taehyung kolunu Jungkook'un omuzuna atmış omuzunu sıkıyordu .
Bu hallerine gülerken biz de kızlar ile oturma bölümüne doğru yürüdük .
" Ben daha küçük bir yer bekliyordum . Burası kocaman otel . " diyerek söylenen Lalisa'ya doğru baktım .
" Boşver Lisa keyfini çıkartın işte . " dediğimde yanağımı öptü ve kafasını salladı .
Başımı diğer tarafa çevirdiğimde dibimde bana bakan Jennie'yi görünce sıçradım ve hemen Jisoo'nun yanına attım kendimi .
Biz sohbet ederken erkekler rezerve ettiğimiz odaların kartlarını almış ve yanımıza gelmişti .
Odalarda kimlerin kalıcağı tartışılırken Jimin birden hepimize ayarlanıp Jennie'yi elinden tutarak odalarına sürüklemişti .
" Rosie , Jisoo ve küçük kendinize iyi bakın . Bunun gece beni boğup boğmayacağı belli olmaz . " diyerek bağırırken biz ise kızlarla gülüyorduk .
" O zaman herkes sevgilisi ile kalsın ? " diyerek bir öneri sundu Jisoo .
" Olmaz ben bu herifle Rosie'yi aynı odada yattırmam . "
Bunu diyenin Taehyung olduğunu herkes anlayabilirdi . Lisa Taehyung'a artık meşhur olan triplerinden atarken Tae'nin yüzü ağlamaklı bir ifade aldı . Bu sefer Jimin ve Jennie'nin tersi bir şekilde Lisa Taehyung'u odalarına doğru sürükledi .
Biz sona kalan dörtlü olarak biraz konuştuktan sonra asansöre doğru ilerlemeye başladık . Odalarımız aynı katta olduğu için sorun yoktu .
" Rosie biraz dinlenelim sonra akşam yemeğinde yine toplanırız . O zamana kadar istediğinizi yapın . "
Jisoo'yu onaylarken onların odasına doğru gidişini izledik .
Hızlıca Jungkook'a döndüm .
" Jungkookie yorgun musun ? "
" Biraz yorgunum güzelim ne oldu ki ? "
" O zaman sen biraz dinlen sonra da havuza inelim mi ? "
" Tamam , ama önce uyuyalım lütfen . "
Onu onayladığımda birleşik ellerimizi sallarken odamıza zıplayarak ilerliyordum . Jungkook bana gülerken ona baktım .
Mutluyduk işte...
Jungkook odanın kapısını açtığında zaten bir günlük kalıcağımız için yukarıya çıkardığım ve çalışanların almasına gerek duymadığım çantam omzumdan aşağıya düşmüştü .
Bu oda çok güzeldi... Ve ben sanarım odaya aşık olmuştum...
Boydan boya camı ve sade ama hem modern hem de hoş görünen bir odaydı burası . Gri , siyah ve beyaz renklerine sahip olan bu oda insanın içini karartmıyordu , aksine ferahlatıcı bir havası vardı .
Jungkook pijamalarını alıp banyoya doğru ilerlerken hava aydınlık olduğu için daha güzel gözüken plaja baktığımda içimdeki çocuğa engel olamayıp ellerimi hızlıca alkışlamıştım .
Aydınlık havada uyuyabileceğimi düşünmüyordum ki zaten çok yorgun da değildim , fakat bu otel onu da düşünmüş olmalı ki camın önünde bir tane tül , bir tane beyaz perde , bir tane de siyah perde vardı .
Ve oldukça hoş görünüyordu .
Jungkook arkamdan birden sarıldığında korkmuştum .
Niye hep arkamdan sarılıyordu bu çocuk ?
Burnunu boynuma götürdüğünde ona yer açtım , boynumu öpmeye başladığında ise gözlerimi kapatmıştım .
" Sen yorgunsun Jungkook unuttun mu ? " dediğimde Jungkook beni kendisine döndürmüş ve sırıtmıştı .
Sırıtması bile güzel , şerefsiz...
***
" Nerede kaldınız ya bir saattir sizi bekliyoruz ? " diyerek kızdığımı belli etmiştim .
" Lalisa hanımın makyajı ve ne giysem diye söylenmeleri çabuk bitseydi gelirdik . " derken göz devirdi Tae .
Lalisa da ona gözlerini devirirken ' rahat dursaydın bu kadar geç kalmazdık gerizekalı ' diye mırıldandığında gözlerimi pörtlettim . Amacım utanmasını sağlamaktı . Çünkü utanınca çok tatlı oluyordu...
Bana baktığında açılmış gözlerimi görüp kendi gözlerini açtı .
Hemen benim yanımdaki Jisoo'yu ittirirken kaş göz hareketleri yaparak susmamı söylüyordu . Kısık sesle güldüğümde kaşlarını çattı ve koluma yumruk attı .
Bu yaptığıyla onu Jisoo ve benim aramdan kaldırıp Jisoo'yu kendime çektim ve ağlama numarası yaptım .
Bu yaptığım Jennie'nin Lisa'ya şaka olarak bile olsa cırlamasıyla son bulmuştu...
Aklıma bir daha hiç tuhaf olaylar yaşıyacağımız ihtimali gelmemişti .
Gelmeliydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Regret | rosékook
Teen FictionJeon Jungkook'un bir sebebi vardı , fakat Roseanne Park Chae-young bunu bilmiyordu... | Roseanne Park Chae-young × Jeon Jungkook |