8

341 29 131
                                    


Dün akşam Jungkook , geldikten sonra Lalisa' yı da alıp götürmüş , arkasında şaşkın bir Tzuyu bırakmıştı . Neden böyle yaptığını sorduğunda Jennie sanki bu anı bekliyormuş gibi hepsini anlattı . 

Ve şimdi de okulun bahçesinde üçümüz birlikte oturmuş etrafı seyrediyorduk . Tabi Tzuyu' nun sorularıyla başımızı ağrıtmasını saymazsak . 

" Tzuyu'cum canım benim , artık lütfen susar mısın ? Yoksa sonu hiç iyi bitmeyecek ! "

" İyi be , sanki bir şey dedik çakma kedi . "

" Tzuyu bu olay fazla uzamadı mı sus artık , hatta senin ödevini teslim etmen gerek hadi git ödevini ver sonra da mümkünse sırana yat ve okul bitene kadar kafanı oradan kaldırma . "

" Lan doğru ben gidiyim de projeyi veriyim hocaya hadi sonra görüşürüz . " dedi ve gitti . 

" Bir daha hiç sessizliği tadamayacağımı sandım . " 

Jennie de beni onayladı ve kapıya doğru ilerlemeye başladık . Bir de bahçede sanki hiç yer yokmuş gibi en köşeye oturduğumuz halde yavaş yavaş yürümeye başladık . 

" Rosé ! " 

" Niye bağırıyorsun kulağımın dibinde Jen , sağır olacağım senin yüzünden . " 

" Kapıya baksana lan şizofren mi oldum ben yoksa o Jimin mi ? " 

" O Jimin ve şu anda buraya doğru yürüyor , şizofren değilsin . Jimin zaten gelicekti ya Jennie unutun mu ? "

" Ne biliyim ben , bu kadar erken olmaz diye düşünmüştüm . Neyse ne duruyoruz gidelim ya yanına . " 


---


" Ah göremiyorum sanarım kör oldum , Tanrım karşımdakiler de kim böyle . " diye başladı konuşmaya Jimin . Bir de tuhaf bir şekilde bazı haraketler yapıyordu . Tamam bu biraz garip bir başlangıçtı . 

" Güzeliz tabi ama bu kadar abartılacak bir şey yok ki canım . " diye Jimin'in oyununa ortak oldu Jennie . Ben de bu tuhaf hallerine sadece gülmekle yetiniyordum . 

" O yüzden değil ki o kadar çirkinsiniz ki o yüzden kör oldum . Sanarım bir daha hiç bir şeye güzelmiş gibi bakamayacağım . " dedi Jimin . 

" Pislik misin oğlum sen ? Ben de Jimin olgunlaşmıştır diyordum , bu hala çocuk kalmış . " diyerek sitem ederken Jennie her zamanki gibi beni onayladı .

" Bu tavırlar sadece size özel hanımlar . Bu arada yardım edin de müdürün yanına gidiyim nerde müdürün odası ? "

" Git kendin bul , her şeyi çok biliyorsun ya . " . Evet arkadaşlar trip geliyo .

" Didişmeyin kedi - köpek gibi gelin de müdürün odasına gidelim . " sessizliğe karşı memnun bir yüz ifadesi takındım ve yürümeye başladık . 

" Tamam bu kız kedi de ben köpek değilim ki . "

" Ha ha ha (!). Birinci olarak ben ' bu kız ' değilim ismim Jennie , ikincisi senin sarhoşken köpek kostümü giydiğini ve köpek olmadığını söylediğimizde ağladığını üçümüz de biliyoruz , üçüncüsü ise senin geldiğine sevinmiştim ama artık üzülüyorum dakika bir gol bir , bunun için de sana bravo cidden . "

" Sus be dram yapma küçük kedi . "

" Bana baksana sen ! " 

" Susun artık yoksa ikinizi de ömrümü yediğinizden dolayı bir bahane bulup okuldan kovdurtucağım ! "

" Tamam sakin biz zaten şakalaşıyorduk değil mi Jimin ? "

" Evet , evet  öyle . " 

" İyi . Aferin size . "

Sessizlik güzeldir şansınız varsa eğer bu şansı asla kaçırmayın .

" Kız RosiePosie bir bana baksana bir şey soracağım . "

" Efendim Jim ? "

" Jungkook da bu okulda değilmiydi ya siz birbirinizden hiç ayrılmazdınız . Nerede o ? "

" Şey Jimin - 

" Jimin ! "

" Jungkook ! "

" Nasılsın kardeş ? "

" İyiyim . Sen nasılsın ? "

" Ben de iyiyim de sen okula bugün mü gelicektin ya , ben bir dahaki hafta gelirsin zannediyordum ? "

" Biraz öne çekildi işte . Siz neden Rosé ile değildiniz ki , normalde mıknatıs gibi oluyordunuz ? "

Sen beni yine sonradan farkettin Jungkook , sen beni daha yeni farkederken ben ise seni birkaç gün geçmesine rağmen seni özlediğimi yeni farketmiştim ...




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin