13

262 22 45
                                    


( Parti Bölümü Part 3 )



Ufak bir kovalamaca faslından sonra hepimiz kendimizi yere atmıştık ve açıkçası eğlenceliydi . 

Ben bize saldırıyı başlatan kişiyi bulmak için kalkacağımda Jungkook ile birleşik ellerimiz buna engel olmuştu . Bu tamamen unuttuğum bir ayrıntıydı . Ellerimizi ayırdığımda Jungkook ilk önce ayrılmış ellerimize sonra is bana aşağıdan gülümseyerek bakmıştı .

" Bir yere mi gidiyorsun Rosie ? "

Onu kafamla onayladığımda o kişiyi bulmak amaçlı etrafa göz atmıştım . Onu bulduğumda ise yanındaki kişilerin baya fazla olduğunu görmüştüm . Fakat bunu umursamadan onların yanına ittim . 

Onun gözleri de beni bulduğunda birbirimize karşılıklı olarak gülümsemiştik . İkimizde birbirimize saygı amaçlı eğilmiştik ve o kendini tanıtmaya başlamıştı .

" Merhaba ben Jung Jaehyun  . "

" Merhaba ben de Roseanne Park . "

" Tanıştığımıza memnun oldum Roseanne . "

" Ben de memnun oldum Jaehyun . "


Tabikide memnun olursun taş gibi çocuk mübarek .

İç sesimi tabiki de takmayıp geri konuşmaya döndüm .


" Aslında ilk başta  ' saldırın hücum '  lafını duymak beni şaşırtsa da sonra bu andan keyif aldım çok teşekkür ederim . "

" Yani benim kısa ve hızlı bir idda sonucunda söylediğim bir sözdü fakat seni güldürebildiğime sevindim . "

" Oooo Jae hemen kaynaştınız mı ? Senin bir kız ile konuşacağını bilseydim çoğu zaman seni iddaya girdirip kazanırdım . "

" Bence sus Yugyeom ha ? Ne dersin ? "

" Aman niye susuyormuşum canım? Merhaba ben Yugyeom . Sen kimsin uzaylı ? "

" Ben Roseanne tanıştığıma memnun oldum... uzaylı . "  bu cümleyi uzaylı kelimesine vurgu yaparak söylemiştim . 

Aslında mantıken hepimiz uzaylıydık , sonuçta uzayın içindeki bir gezegende yaşıyorduk ?

" Seninle iyi anlaşıcağa benziyoruz uzaylı seni sevdim . " ben bu dediğine hafifçe güldükten sonra iki tane daha erkek geldi ve birisi kendini tanıtmaya başladı .

" Merhaba ben Eun-  lan  o Jungkook değil mi ? "

" Zaten aynı okuldaydık , hiç mi görmedin gerizekalı ." diye kafasına vurdu diğer tanımadığım . Sonra Jungkook gelip Jaehyun ile erkeklerin selamlaşma faslını başlatacağı sırada Yugyeom birden Jungkook ' un üstüne atladı .

Ben Yugyeom' a gülerken Jennie , Jisoo ve Lisa etrafıma toplanmıştı . 

Yugyeom artık Jungkook' un üstünden kalktığında ve erkekler erkeklerle selamlaştığında partinin sahibi partinin başladığını haber verdi . 

Hepimiz partinin yapılacağı noktaya gittiğimizde etrafı inceledim , oldukça hoş bir ortamı vardı . Açıkçası geldiğim en lüks ve konforlu görünen partiydi .

" Kızlar bakın Seokjin geldi . " diyip Seokjin' in kollarına koşan bir Jisoo tabikide benim şaşkınlıktan dilimin tutulmasını sağlamadı (!) bunu kim söylüyorsa inanmayın . Çünkü Jisoo her zaman böyledir (!) .

You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin