2

581 43 30
                                    



" Bana sadece 5 dakika ver Kook "

" Tamam ama sadece 5 , geçerse seni beklemeden giderim ? "

" Gitmiyeceğini ikimiz de biliyoruz . " dediğimde güldü ve kafasını salladı .

Yukarıya odama çıktığımda üniformamı üstüme geçirdim ve hafifçe saçlarımı taradım . Kirpiklerime çok ağır olmayacak bir şekilde maskara sürdükten sonra şeftali rengindeki rujumu dudaklarımın üstünde gezdirdikten sonra rujun dudaklarımla uyum içinde olması için yedirdikten sonra hazırdım .

" Geliyorum . "

Evin aşağı katına indikten sonra annemi öptüm ve çantamı alıp dışarda beni bekleyen Jungkook'un yanına ilerledim . 

Şakalaşarak okula giderken mutluydum . 

Sınıflarımıza ilerlerken sarıldık ve ayrıldık . Çünkü şubelerimiz farklıydı . Sınıfa girdiğimde Jennie'nin telefon ile oynadığını gördüm ve yanına ilerleyerek sırama oturdum .

" Günaydın , nasılsın Jennie ? "

" İyiyim sen nasılsın ? " 

" Ben de iyiyim teşekkürler . "

" Bu arada Jimin okula bu hafta gelicek ve de okula yeni bir kız gelmiş . Tayland'dan geldiği söyleniyor hem de Jungkook ile aynı sınıftaymış . "

" Tenefüste birlikte bakarız , ama şimdi hoca gelecek yani sonra konuşuruz . " dediğimde kafasını salladı .

Hoca geldiğinde ayağa kalkıp saygı amaçlı eğildiğimizde o da bize nezaketen eğilmişti .

" Günaydın çocuklar bugün..."


...



Ders bitimine yaklaştığımızda Jennie'ye baktım o da bana baktığında göz kırptı ve önüne döndü .

" Rosie benim aklıma şimdi geldi benim Irene'ın yanına gitmem gerekiyor . Sen bensiz git olur mu bana anlatırsın ? " dediğinde onu onayladım ve teneffüs olduğunun habercisi olan zil çaldı .

Jennie hızlıca sınıftan çıkarken arkasından bakakalmıştım . Irene ve Jennie yakın arkadaşlardı ve aklına takılan bir şey olduğunda Jennie ile dertleşirlerdi .

Sınıftan çıktığımda adımlarımı Jungkook'un sınıfının önünde durdurdum . İçeri girdiğimde tanıdıklara selam verirken Jungkook'un büyük ihtimalle yeni gelen kız ile konuştuğunu gördüm .  Yanlarına gittiğimde Jungkook ayağa kalkıp bana sarıldığında ben de ona kollarımı doladım . 

Yanlarına benim için bir tane daha sandalye çektikten sonra oturdum .

" Rosie , Lalisa . Lalisa Rosé . " 

" Merhaba Rosé tanıştığıma memnun oldum . " dediğinde bozuk aksanını farkettiğimde güldüm .  Bu onu tatlı gösteriyordu . 

" Ben de tanıştığıma memnun oldum Lalisa . Bu arada bana istersen Rosie diyebilirsin arkadaşlarım öyle der . " diyip göz kırptım . 

" Tabii ki majesteleri bu benim için büyük bir şereftir . " dediğinde bu söylediğine güldüm .

Teneffüs bitene kadar konuşmuştuk .

" Tenefüste buluşuruz o zaman Rosie ? "

" Olur . " diyip gülğmsediğimde o da bana gülümsedi ve kendi sınıfıma doğru ilerlemeye başlıyacakken . Jungkook beni kolumdan tuttu ve sarıldı .

" Beni unutuyordun Rosie . " dediğinde ona tebessüm ettim . Sanki bu aralar daha çok sarılıyordu bana . Sanki veda edicekmiş gibi ?

Genelleme yaparsak konuşmamız iyi geçmişti . Hatta Jennie'nin Lisa'yı seveceğine kalıbımı basabilirdim !

Belki de erken konuştuğuma kalıbımı basmalıydım


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin