Güne güzel başlamıştım , umarım geri kalan saatlerde de güzel geçerdi .Jennie'yi bankta yüzü asık bir şekilde otururken gördüğümde yanına doğru ilerledim .
" İyi misin Jen ? "
" Hayır değilim ! Öyle mi gözüküyorum sence Chae ? " dediğine sadece gözlerimi devirmiştim .
" Canım benim , zorluk çıkartmadan anlatmayı dener misin lütfen ? Dün uyuyamadım zaten , başım çatlıyor .
Ofladığında yanına daha çok yaklaşıp elini tuttuğumda konuşmaya başladı .
" Jimin normalde bugün gelicekti ama seferler ertelenmiş . Salak bana daha sabah söylemişti , normalde geçen hafta belli olmuş . "
" Lan ben sana söylememişmiydim ? " dediğimde gözlerini kıstı .
" Jimin beni dünden önceki gün aramıştı da . " dediğimde omzuma yumruk attı . Acımamıştı ama öyle sansın diye acı ile inledim .
" Niye söylemiyorsun gerizekalı ? "
" Ya kafam karışıktı . " dediğimde omuzlarını silkti .
" Bu arada hadi içeriye geçelim Jennie sırtımda daha fazla çanta ile durmak istemiyorum . " dediğimde beni onayladı .
Jennie ile konuşarak sınıfa doğru ilerlerken beni durdurdu ve kenara çekti , çözülmüş bağcıklarını bağlamak için eğildiğinde onun işini bitirmesini bekledim .
Jungkook ve Lalisa önümden beni görmeden veya görmezden gelip yürümeye devam ettiklerinde arkalarından bakakalmıştım .
" Chae iyi misin ? " diye soran Jennie'ye gülümsedim .
" İyiyim , ders neydi ? Dolaptan hemen kitapları alıp sınıfa geçelim . "
" Fizik . " dediğinde gözlerimi devirmiştim . Niye ilk dersten fizik koyuyorsunuz ki anlamıyorum .
Sınıfa doğru yürürken adımlarım düşündüğüm şey ile yavaşladı .
Bizim son günlerde aramız neden gittikçe açılıyordu ?
Söylesene Jungkook...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Regret | rosékook
Teen FictionJeon Jungkook'un bir sebebi vardı , fakat Roseanne Park Chae-young bunu bilmiyordu... | Roseanne Park Chae-young × Jeon Jungkook |