7

356 36 73
                                    


" Gel buraya Chou Tzuyu , sana yapıcaklarım bitmedi . " 

Şu anda bankta oturup keyfime bakmam gerekirken Tzuyu'yi kovalıyordum . Çünkü o benim sevgili dondurmama şamar atmıştı . 

Evet şamar... 

Ben onu kovalarken Jennie kahkaha attığı için ona kötü bakışlarımı atmayı da unutmuyordum .

Biz böyle eğlenirken artık yorulduğumdan durdum . Tzuyu bana dondurma almaya gittiğinde  ben de kendimi Jennie'nin yanına atıp başımı omzuna yasladım .

Sanki izleniyormuşuz gibi bir his vardı içimde . Etrafıma baktığımda büyük ihtimalle 50 metre uzağımızda onları gördüm . 

Jungkook ve Lalisa'yı

Ben onları gördüğümde kafalarını çevirdiler . Neden bilmiyorum lakin Lalisa Jungkook'a kızıyormuş gibi gözüküyordu .

 Sonra Lalisa tartışmalarını ya da benim tartıştıklarını sandığım konuşmalarını bırakıp bıkmış gibi bana döndü ve gülümseyerek gelmeye başladı .

Jungkook ise Lalisa'ya kırılmış gibi bakıyordu , bana döndüğünde onun kırılmış yüz ifadesi yerine boş bir yüz ifadesiyle baktı . Neden böyle oluyor anlamıyorum ben ona kötü bir şey mi yapmıştım , yanlış bir şey mi söylemiştim yoksa hiçbir neden olmadan bu hale gelmiştik ? 

" Selam Rosie ve Jennie . " 

Jennie ifadesiz bir şekilde " Selam " derken ben hafif bir şekilde gülerek " Selam " dedim .

" Bu arada sabah senin üzerine gittiysem pardon Lalisa . Seni dinlemeden bir karara varmamalıydım . " dediğimde Jennie'nin tuhaf bakışlarına maruz kaldık ikimiz de .

 Bize yine ne halt yediniz bakışını attı .

" Hayır benim hatamdı . Ben unutmasaydım bunların hiçbiri olmadan devam edicektik . " dedi . Bunları dedikten sonra kafasını aşağıya eğip ' ya da senin yanına değil de kendisinin yanında kalmamı isteyen biri olmasaydı ' diye mırıldandı . 

Büyük ihtimal duymadığımızı sanmıştı ki ben de Jennie'nin duymadığını düşünüyordum . İçimde dediği sözcüklerden dolayı büyük bir merak vardı fakat duymamış gibi yapmayı seçtim .

" Dondurmanız geldi Bayan Park ve sizede getirdim Bayan Kim . Kendime de almayı unutmadım , fakat sen kimsin ? " diye geldi Tzuyu . 

" Merhaba ben Lalisa Manoban . Siz ? "

" Ben de Chou Tzuyu . " 

" Memnun oldum Tzuyu . "

" Bende . "

" Rosie ? "

" Efendim Tzuyu ? "

" Şuradaki Jungkook değil mi ? "

" Bilmem o mu acaba ? " diyip göz devirdim . Lalisa ise gülmemek için kendini zor tutuyor ama bir yandan da üzgün gözüküyordu . Bu kız nasıl böyle bir yüz ifadesi yaptı aklım almıyor .

" Lisa yüz ifadeni bozmadan buraya bak . " baktı  ve bende onun fotoğrafını çektim . Tabiki  ' hey ! '  diye bağıracağını düşünmüyordum .

 Kahkaha attım ve telefonu kilitledim . O da dudaklarını büzdü .

Şu an tatlı bir bebeği anımsatıyordu onun yüzü .

" Ah hoşgeldin Jungkook , nasılsın ? " dediğini duydum Tzuyu'nin . O an göz göze geldik Jungkook ile . Jennie ona kızgın bir şekilde bakarken , Lalisa endişeli bir şeklide Jungkook ve bana akıyordu . 

Neden endişeliydi ki ? Tzuyu ise aramızdakileri anlamaya çalışıyordu .

Ben bile daha anlamamışken .

Jungkook bana boş gözlerle bakarken , ben ise içimden ne oldu da benden uzaklaşma başladın diye konuşarak ona kırılmış bir ifade ile bakıyordum . 


Neden bunu bize yapıyorsun diye haykırmak istedi kız , oğlan ise çocukluğunun tehlikede olduğunu bilmeden kendi bildiğini yapmaya devam etti . 


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin