17

245 18 30
                                    


Doktor , bunların sadece stresten olduğunu söylediğinde tekrar o kabusu yaşamıyacağım için  rahatlamıştım . Dinlenmem ve rahatlamam gerektiğini söylemişti doktor ve bir hafta boyunca okulu asacaktık .

 Tüm gurup olarak tatil yapmaya karar vermiştik . Gemi tatili yapmayı planlıyorduk , sadece bize özel bir gemide... 

Şimdiden hazırlanıp yola çıkacaktık daha 1 gün olmasına rağmen çünkü gideceğimiz yer bize uzak bir yerdi . Bugün otelde kalıcaktık ve yarın ise okyanusa açılacaktık .

" Rosie hazır mısın ? Hazır isen çıkalım . " diye yakındı Jungkook .

" Rosé'mi üzersen ben de seni üzerim Jeon . Belki o sen üzüldün diye üzülüyor nereden bileceksin ? " diyerek Taehyung , Jungkook'u her zamanki gibi  tersledi . 

Jungkook kafasını salladıktan sonra gözlerini kocaman açtı ve bana döndü . Ben ise saçımı savurup valizimin yanına gittim . 

" Kimin kuzeni işte . " diyen Taehyung'a gülerken , şaşırmış Jungkook'a göz kırptım .

" Tae gelir misin sevgilim ? " 

" Geliyorum prenses . " 

Taehyung'un gittiği adım seslerinden duyulurken arkamdan sarılan Jungkook ile gülümsedim .

Belimi tuttuğu elleri yardımıyla beni kendisine bastırırken yanağıma öpücük kondurdu , omuzunun üstünden ona bakarken dudaklarıma baktı ve nazikçe öptü . Yüzümü ona döndüğümde beni duvar ile arasına aldı ve öpüşmeye devam ettik . 

Çok yanlış bir zamanda olmuştu tabiki...

" Gençler bölüyorum ama artık aşağıya inmeniz gerekiyor . Ve de bana bir yemek borçlusunuz Taehyung gelseydi daha farklı şeyler olabilirdi . " diyip sırıtan Yoongi'ye baktım .

Duvar ile Jungkook'un arasından çıktıktan sonra koltuğa doğru yürüdüm ve yastığı elime aldığım gibi attım . 

" Min Yoongi seninle daha sonra konuşucağız . " diye arkasından bağırdım çünkü yastığı gördüğü gibi kaçmıştı .

Uyuz...

Ama onu da ne kadar birbirimize gıcık olsak bile seviyordum benim için önemli biriydi .

Jungkook gülerken eline valizimi aldı ve aşağıya doğru inmeye başladı . Ben de büyük sırt çantamı aldıktan sonra şapka ve gözlüğümü taktığımda aşağıya indim . 

Taehyung bize şüpheli bakışlar attığı için ona öpücük atıp Yoongi'ye korkutucu bakışlarımı yollamıştım .

Ve yolculuğa başlamıştık .


...


 3 araba olarak gidiyorduk . Bir arabada Yoongi , Hoseok ve Namjoon gitmek istemişti ve arabalarına benim girmemi yasaklamışlardı çünkü ben Yoongi'yi sinir etmek için çenemi kullanacaktım , onlarda beni istememişti . 

İkinci arabada Jisoo , Lalisa , Taehyung ve Jin vardı . Aslında Taehyung beni Jungkook ile aynı arabaya bindirmemek için buraya gelicekti fakat Lisa'nın tribi sayesinde bundan vazgeçmişti .

Üçüncü ve son arabada ise biz vardık işte Jennie , Jimin , Jungkook ve ben . Arabayı Jungkook sürüyordu , yolumuz uzun olduğu için belli bir saatten sonra değiştirmeli olarak Jimin sürecekti .

Önde Jimin oturuyordu çünkü biz Jennie ile yan yana oturmak istemiştik . Araba saatlerdir durmuyordu ve artık hem mola vermek için hem de karnımızı doyurup atıştırmalık almak için bir benzinlikte durmuştuk . 

You Will Be Regret | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin