Bună! Numele meu este Rhanya. Am 19 ani și..ce pot spune..locuiesc cu părinții. Ei mă susțin în tot ceea ce fac și langă mine am o persoană foarte importantă. Prietena mea Lissa care locuiește în apropierea casei mele. Ne cunoaștem de când eram mici și pot spune că imi este ca o soră. Este toamnă și de-abia a început liceul.
Astăzi am fost împreună cu Lissa la liceu. Prima oră aveam română..Off.. Într.un final a intrat și doamna profesoară în clasa cu un băiat alaturi.
-Bună ziua!ne-a spus profa. Acesta este noul vostru coleg Derek Hale.
Hale?! Nu am mai auzit acest nume de când s-a spus că famia lui a murit într-un incendiu. Parcă plecase din oras. De ce s-a intors? În orice caz..wow ce bine arată. Și ghici ce..s-a asezat în bancă lânga mine.
Din cauza incidentului cu familia, Derek s-a lasat de liceu, acesta avand 20 de ani. Baieții radeau de el pe hol din cauza vârstei.
-Ai ramas repetent cumva? Zi? Ce s-a întamplat Hale? Nu te-au trecut clasa?a spus Mike cu un zambet pe buze.
Într-o clipa, Derek i-a băgat mâna în gât lui Mike sufocându-l. Realizând ce face a încercat să se controleze și l-a lăsat în pace pe glumeț.
A început a doua oră. Faptul ca era lânga mine în bancă mă înnebunea. Din simplul fapt că auzisem că a avut probleme cu poliția și ce i-a facut și lui Mike, începuse să imi fie frica de el.
La sfârșitul orei mi-am făcut curaj și am mers la el.
-Bună!i-am spus cu teamă
-Hei!mi-a răspuns simplu
-Ce faci?
-Ce ți se pare că fac? Stau. Îți e atât de teamă de mine încât pui cele mai prostești întrebari.s-a răgnit puțin la mine.
Nu știu de ce dar o lacrimă mi-a atins obrazul. Am fugit imediat în bancă. După putin timp am simțit o mână pe umărul meu. Era Derek.
-De ce plângi?m-a întrebat ridicand o sprânceană
-Nu plâng. Mi-a intrat ceva în ochi.am mintit eu
-Mda..sigur.a chicotit încet.
Mă uitam de jos din bancă la el, holbându-ma cam ciudat. El era îmbrăcat în blugi, un tricou mulat prin care i se vedea abdomenul lucrat și o geacă de piele. Toate hainele fiind negre. Ochii lui verzi sclipeau uitându-se la mine.
După ore m-am întalnit cu Lissa.
-Hei! Am vazut că ai vorbit cu Derek. se uita la mine ridicându-și sprânceana.
-Da.. N-a fost cine știe ce..
-Cum nu? Am văzut că a venit după tine. Poate te place..
-Ce? Derek Hale? Nu are cum
-De ce nu?m-a întrebat curioasă
-Nu e genul care ar putea să placă pe cineva. i-am raspuns întristându-mă.
-Mda așa e.
CITEȘTI
Luna Si Alpha -1 Si 2-
Werewolf-Partea Intai- Rhanya, o simplă adolescentă. Toata viata ei se schimba cand e muscata pentru a deveni varcolac si sufletul pereche al celui mai puternic Alpha. Dar ce se intampla cand va afla ca nu e un varcolac oarecare? Cum va supraviețui când își...