8.Ajutor!

1.8K 138 1
                                    

Rhanya P. P. V.

Mergeam prin pădure încet vorbind cu Derek:

-Deci..cum am luptat?

-Bine. Te-ai descurcat chiar bine

-Mda..

-Vorbesc serios Rhanya. Ești demnă să fi Luna mea, doar îți mai trebuiesc câteva antrenamente. Ești puternică și determinată, mai trebuie să ști doar tactica.

-Acum mă lași puțin singură? Te roog!

-Bine..

Am rămas singură. Mi-am băgat căștile în urechi și am început să alerg încet. Am simțit un foșnet într-un copac și mi-am dat căștile jos. Se apropia din ce în ce mai mult.

-Cine ești? Te aud. Ieși afară.

O mână puternică de bărbat ma apucat de gât sugrumându-mă.

-Ce avem noi aici? Luna lui Derek. Unde a găsit el o fată așa frumoasă?

-Ci-cine ești?

-Nu ți-a povestit despre nime? Sunt unchiul lui, Peter.

-Nu! Și îmi pare bine că nu a făcut-o. am spus cu scârbă

-Off. Păcat că nu va apuca să îți povestească despre mine. Mare păcat.

Dintr.o dată, imaginea din fața mea a devenit încețoșată și îmi venea să adorm. M-am trezit într-o cameră întunecată, legată de mâini și de picioare pe un pat. Ce vrea de la mine?

-Rhanya, draga mea..cred că te întrebi ce am cu tine. Păi gândește-te așa, eu am fost dat afară din haită pentru ca am vrut să îmi omor fratele pentru că el era Alpha-ul Suprem. Nu am reușit. Dar în locul lui a rămas la conducere Derek. Și dacă el își va pierde sufletul pereche va fi distrus, ceea ce îmi dă mie un avantaj să îl atac și să îl omor.

-De ce ai face asta?

-Pentru putere. Pentru ce altceva. Dacă eu îl omor, voi deveni Alpha-ul Suprem. a spus râzând nebunește.

Ce mă fac eu acum? Cum scap de aici?

Derek P.P.V.

Am căutat-o peste tot. Unde a disparut? Mă gândesc că poate e plecat. Nu a fost fericită aici? Nu știu ce pot să mai fac. Am cautat-o peste tot. Zici că a intrat în pământ. Am înebunit de-a dreptul. Toți încearcă să ma calmeze, dar biciunul nu reușește. De nervi și de durere mi-am devastat intreg biroul. Nu stiu unde sa o mai caut.

-Derek calmează-te. Ai înebunit. încerca să mă liniștească Ian, Beta-ul haitei mele.

-Nu pot să mă calmez. Tu nu îți dai seama că daca ea pățește ceva nu mă voi ierta toată viața. Nu trebuia să o las singură în pădure.

-Nu e vina ta. Ea a vrut să rămână singură

-Dar ea nu știa că avem intruși Omega liberi prin haită. Hai să o căutăm din nou

-Derek a fost căutată deja prin toată haita. Toată lumea știe că a dispărut. Toți o căutăm. Nu vreau să te sperii, dar cred că este..moartă.

Luna Si Alpha -1 Si 2-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum